Gå til innhold

Hvordan er husbanken ift lån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er litt dårlig stilt, men ønsker å prøve å få lån i husbanken. Men vi tjener under 30 000kr/mnd til sammen (netto). Hvor høyt lån kan vi få? Har 1 bil og 2 bhg-barn. Ingen gjeld...

Anonymous poster hash: 458ab...4e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husbanken.no prøv låneveilederen der.

Anonymous poster hash: e9cd3...cf9
Skrevet

Vi er litt dårlig stilt, men ønsker å prøve å få lån i husbanken. Men vi tjener under 30 000kr/mnd til sammen (netto). Hvor høyt lån kan vi få? Har 1 bil og 2 bhg-barn. Ingen gjeld...

Hva er brutto?

Anonymous poster hash: 72758...476

Skrevet

Kanskje dere kan få opptil 1,7?

Skrevet

Hva er brutto?

33 000

Skrevet

33 000

Da kan dere kanskje få opptil 1,4 mill.

Skrevet

Da kan dere kanskje få opptil 1,4 mill.

Ok. Så lenge vi får råd til et OK hus så hadde jeg vært fornøyd, her vi bor nå er det masse mugg  :sjokkert:  :sjokkert:

Skrevet

Husbanken.no prøv låneveilederen der.

Anonymous poster hash: e9cd3...cf9

Jeg finner ingen låneveileder der? Vil du linke?

Anonymous poster hash: 0a4ad...8f8

Skrevet

Jeg har brutto ca 29.000 i mnd, alene med to bhg.barn. Har ikke bil da, men har annen gjeld i tillegg (ca 80.000). Jeg fikk 1,6 i lån, og det holdt akkurat til det jeg ville kjøpe 😀

Anonymous poster hash: 1ffc0...3d6

Skrevet

Prøvde den, men får jo ikke fylt ut noe. Hva er det jeg ikke skjønner? Er ikke hi

Anonymous poster hash: 0a4ad...8f8

Du må trykke på "Aktiver redigering". Har du ikke brukt Excel før? Da kan regnearket bli vanskelig å bruke - men det kommer til å bli tøft å ha huslån, også!!!

Anonymous poster hash: a8499...116

Skrevet

Jeg har brutto ca 29.000 i mnd, alene med to bhg.barn. Har ikke bil da, men har annen gjeld i tillegg (ca 80.000). Jeg fikk 1,6 i lån, og det holdt akkurat til det jeg ville kjøpe 😀

Anonymous poster hash: 1ffc0...3d6

Da kommer ekstra barnetrygd og bidrag i tillegg? HI har en voksen munn mer å mette, så vil ikke tro det er sammenlignbart.

Skrevet

Du må trykke på "Aktiver redigering". Har du ikke brukt Excel før? Da kan regnearket bli vanskelig å bruke - men det kommer til å bli tøft å ha huslån, også!!!

Anonymous poster hash: a8499...116

Hæ, mener du man må kunne excell for å være i stand til å betjene et lån? Ha ha, nå har jeg hørt det og😂😂😂

Anonymous poster hash: 1aec8...c79

Skrevet

Da kommer ekstra barnetrygd og bidrag i tillegg? HI har en voksen munn mer å mette, så vil ikke tro det er sammenlignbart.

Nei, jeg og mannen har tilsammen 36224 kr brutto tror jeg. 

Inkludert barnetrygd. 

Mannen jobber 80% og har en elendig lønn (169kr/t)... Kan muligens få 100% etterhvert (dvs da hadde vi sittet med 42999kr/mnd!)

Jeg har bedt ham spørre om 100%, men han vil vente til etter ferien (har 2 uker ferie om 2 uker). 

Hvor mye lån kunne vi fått med 42 000 kr brutto? Etter skatt, antakeligvis 32 000 elns, jeg vet ikke.. flaut! Må få sett på atlinn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...