Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Gråter du mye? Lå 2t istad og gråt, er som å skru på en kran, det slutter bare ikke. Til gjengjeld gråter jeg sjelden, undertrykker endel følelser. Anonymous poster hash: e79fa...1b2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Kjære deg. Jeg har PTSD. Noen ganger gråter jeg masse. Lenge. Det skjer gjerne når jeg egentlig blir sint eller redd og så skjønner jeg ikke hvorfor. Gråter mye over å ha det som jeg har det.. Anonymous poster hash: 4f3d1...4d7
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Hei Jeg gjorde før, men sjeldnere nå. Men jeg kan begynne å gråte helt ukontrollert av ting som minner om grunnen til at jeg har ptsd Anonymous poster hash: dfbbf...22b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Kjære deg. Jeg har PTSD. Noen ganger gråter jeg masse. Lenge. Det skjer gjerne når jeg egentlig blir sint eller redd og så skjønner jeg ikke hvorfor. Gråter mye over å ha det som jeg har det.. Anonymous poster hash: 4f3d1...4d7 Ja, jeg gjør det hvis det har vært mye. Og det er lenge... Idag f.eks, så kranglet jeg med samboeren min. Og det har vært mye i det siste. Da måtte jeg ta timeout og lå bare på rommet. Anonymous poster hash: e79fa...1b2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 Hei Jeg gjorde før, men sjeldnere nå. Men jeg kan begynne å gråte helt ukontrollert av ting som minner om grunnen til at jeg har ptsd Anonymous poster hash: dfbbf...22b Huff, jeg er sånn jeg og. Men det er godt det er en diagnose så vi kan føle oss "litt mer normale", at det er en grunn til at vi er som vi er.. En annen ting jeg sliter med, det er at hjernen hele tiden er i fryktmodus. Så det skal lite til for å gjøre meg lei meg, redd eller sint. En kinotur, f.eks. Anonymous poster hash: e79fa...1b2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 Noen ganger føler jeg veldig for å gråte. Dvs, ganske ofte. Spesielt når jeg tenker på alt dette har ødelagt for meg. Potensialet mitt som jeg ikke får utviklet og brukt. Men jeg klarer som regel å undertrykke de følelsene. Ikke at det er så mye av skryte av da. Hadde nok vært ganske ok å få utløp for dem istedet. Anonymous poster hash: 53fb9...74e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #7 Skrevet 18. juni 2016 Noen ganger begynner jeg å gråte etterpå hvis ungene brøler til meg i sinne.. får sånn flashbacks etter faren deres sitt tyranni gjennom 15 år.. Jeg klarer å forholde meg rolig og bestemt der og da, men etterpå må jeg ta en timeout fordi jeg får sånn angst.. da hender det jeg gråter så stille som mulig.. Anonymous poster hash: ae609...a39
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #8 Skrevet 18. juni 2016 Noen ganger begynner jeg å gråte etterpå hvis ungene brøler til meg i sinne.. får sånn flashbacks etter faren deres sitt tyranni gjennom 15 år.. Jeg klarer å forholde meg rolig og bestemt der og da, men etterpå må jeg ta en timeout fordi jeg får sånn angst.. da hender det jeg gråter så stille som mulig.. Anonymous poster hash: ae609...a39 Slik er det for meg og. Eller hvis de tilfeldigvis er sinte og kaller meg noe han skrek eller lgiennde. Får også helt hetta hvis de slår hverandre Anonymous poster hash: dfbbf...22b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #9 Skrevet 18. juni 2016 Slik er det for meg og. Eller hvis de tilfeldigvis er sinte og kaller meg noe han skrek eller lgiennde. Får også helt hetta hvis de slår hverandre Anonymous poster hash: dfbbf...22b Jeg og får hetta om jeg gjør noe feil (og noen oppdager det) eller om noen kritiserer meg.. selvtilliten er helt ødelagt og jeg får skikkelig angst og føler jeg ikke får til noe eller er verdt noe.. heldigvis var det "bare" psykisk terrorisering han holdt på med her.. lengste han gikk var å holde meg fast i armene og presse meg opp mot veggen mens han brølte til meg ca 1 cm fra ansiktet mitt.. Ved et par tilfeller tok han kvelertak på meg og en gang prøvde han å dytte meg ned trappa.. Men det var ikke vanlig at det skjedde.. Anonymous poster hash: ae609...a39
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #10 Skrevet 18. juni 2016 Jeg og får hetta om jeg gjør noe feil (og noen oppdager det) eller om noen kritiserer meg.. selvtilliten er helt ødelagt og jeg får skikkelig angst og føler jeg ikke får til noe eller er verdt noe.. heldigvis var det "bare" psykisk terrorisering han holdt på med her.. lengste han gikk var å holde meg fast i armene og presse meg opp mot veggen mens han brølte til meg ca 1 cm fra ansiktet mitt.. Ved et par tilfeller tok han kvelertak på meg og en gang prøvde han å dytte meg ned trappa.. Men det var ikke vanlig at det skjedde.. Anonymous poster hash: ae609...a39 Jeg er mye bedre etter å ha gått til psykolog med spes i traumer. Jeg har lært meg å ikke alltid være redd eller aktivert. Håper dere andre får hjelp og. Det er tøft å ha der sånn som dette, og ofte kan man virke sprø for folk utenfra Anonymous poster hash: dfbbf...22b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå