Gå til innhold

Hva serverte du sist du arrangerte barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fireårskalas i går. Regnbuekake, etter ønske fra bursdagsjenta, frukt, is, og godteri i pose i hånda på vei hjem. Saft til drikke.
Vi fortsetter i dag med familiefest, der det blir varierte pølser (skikkelige pølser, ikke plast- og fyllstoffervarianten), cakepops av avskjæret fra gårsdagens kake, sjokoladekake, frukt, saft og kaffe.
Mange mennesker betyr enkel mat :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og mitt barn ville reagert på kjøttdeigen. I 2016 - hva gjør kjøttdeig på pizza? 😄

Anonymous poster hash: d49f3...4a9

Kjøttdeig er veldig vanlig på pizza i 2016.

Anonymous poster hash: 0825b...124

Skrevet

Pølser med brød, saft. Sjokoladekake, fruktspyd, ispinne. 25 førsteklassegutter, derfor ble det gjort veldig enkelt. Var flere som feiret sammen.

Anonymous poster hash: a252b...e9a

Skrevet

Hjemmelagde kyllingnuggets og pommes frites, sjokoladekake, saft og godteposer. Femårsdag og bursdagsbarnet bestemte menyen. Er forresten samme menyen som året før når jeg tenker meg om😉

Anonymous poster hash: 3d585...ac7

Skrevet

Pølser, sjokoladekake, brus , oppskåret frukt , potetgull på bordet og godteposer , samt is.

Anonymous poster hash: 9ed63...577

Skrevet

Og mitt barn ville reagert på kjøttdeigen. I 2016 - hva gjør kjøttdeig på pizza? 😄

Nei si det. Det er vel bare vi som er uintelligente, late, uopplyste, lite helsebevisste, tjukke og ekle som har det.

Du og ditt barn vil nok leve mye lengre og bli mye smartere enn oss andre.

Anonymous poster hash: f6d53...865

Skrevet

Sist barnebursdag var det taco til 15 13åringer.

Vi pleier å ha grillspyd. Kylling kjøttboller, kyllingpølser og om jeg ta ekstra i så er det grillspyd med marinert kyllingfilet også. Potet kuler ved siden av. Ene ungen liker ikke pølser, så da er dette blitt noe hun vil ha. Og greit med kylling så kan alle spise. Det slår alltid ann blandt ungene, og unge får spm om det er samme mat som det pleier å være.

Anonymous poster hash: 01a7f...610

Skrevet

3 årsdag. Snurrer med skinke og ost. Sjokoladekake, muffins, melon og saft.

Anonymous poster hash: 41c6f...06d

Skrevet

Vi bruker kjøttdeig på pizza. Uvanlig eller ei....jeg lager det barna foretrekker på pizza..

Skrevet

Hjemmelagd pizza med tomatsaus, kjøttdeig og ost- alle barna likte den. Sjokoladekake og is

Skrevet

Og mitt barn ville reagert på kjøttdeigen. I 2016 - hva gjør kjøttdeig på pizza?

Hva har dere på pizzaen da?

Anonymous poster hash: 8371a...323

Skrevet

Pannekaker , sjokoladekake og popcorn

Skrevet

Pizza med tomatsaus og ost, grønnsaker og dip, sjokoladekake og smågodt strødd utover bordet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...