Gå til innhold

Er vi de eneste som ikke har streamingtjeneste

Anbefalte innlegg

Skrevet

På film/serier/musikk.

I følge 12-åringen er vi det. Jeg synes det er mer enn nok å se på på ordinært TV og nrk.no...

Anonymous poster hash: 7ef5b...c55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dere er de eneste i hele verden.

Anonymous poster hash: 42725...c87

Skrevet

Dere er nok ikke eneste i verden altså, men sjelden jeg møter noen som ikke har det. Vi har tidal/wimp, ellers har vi ingenting. Føler heller ikke behov for noe mer, men det e faktisk sjelden nå til dags at jeg møter noen som ikke har netflix el lign.

Anonymous poster hash: b0f69...899

Skrevet

Her har vi kun Spotify

Anonymous poster hash: e8993...e8b

Skrevet

Sannsynligvis. Både svigers og mine foreldre har det.

Vi har ikke TV-kanaler. Har ikke hatt det på 2 år. Ser en del på TV men kun på streaming: NRK, tv2, hbo, netflix, iTunes.

Har ikke satt meg ned på et visst tidspunkt for å se på noe på evigheter. Skjønner ikke at folk fremdeles gidder å forholde seg til tidspunkter TV stasjonen bestemmer. Det er sinnssykt gammeldags.

Anonymous poster hash: 100bf...5ce

Skrevet

Vi er visst i helt motsatt ende av skalaen. Vi har Spotify, HBO, netflix, sumo, NRK og YouTube på Apple TV, men ingen vanlige kanaler!

Synes vi ser mer lærerike programmer med barna, tar mer bevisste valg om hva vi, både voksne og barn, skal se, i stedet for å bare se det som er på TV når vi tilfeldigvis skrur den på.

Anonymous poster hash: 5532f...22b

Skrevet

Vi har Spotify, Netflix og HBO. I tillegg bruker vi NRK-appen på tv-en. Ser sjelden på vanlig tv. Orker ikke forholde meg til spesifikke klokkeslett for å få med meg et program.

Anonymous poster hash: 0cc27...664
Skrevet

Ikke de eneste i verden, men det er ikke usannsynlig at dere er de eneste i hans klasse/skole/omgangskrets som ikke har noe...

Skrevet

Vi har også kuttet vanlig tv, trives godt med å velge hva vi vil se, når vi skal se på tv.

Anonymous poster hash: b5452...bad

Skrevet

Er nok ikke de eneste, men mange har det. De fleste barnefamilier har det nok.

Anonymous poster hash: c0616...533

Skrevet

Vi har ikke, bare vanlig tv her.

Skrevet

Vi har ikke fått slike tjenester før nå. Bor litt knotete til, så har kun hatt dårlig internett med kvoteløsning. Slike tjenester tok knekken på kvota ila en dag. Nå som 4G-nettverket er bygd ut har vi byttet til dette med raskere og større kvoter. Bruker fortsatt stort sett vanlig tv (med opptaksdekorder) og vanlig radio. Barnet får se på nrk super-appen av og til.

Anonymous poster hash: fd27a...f3d
Skrevet

Takk for svar.

(Vet selvsagt at naturfolk i Inonrsia ikke har Netflix...)

Skrevet

Rettelse:

Takk for svar.

(Vet selvsagt at naturfolk i Indonesia ikke har Netflix...)

Skrevet

Vi har netflix og hbo, men ikke vanlig tv. Har også NRK app på tv'n. Har plombert tv'n så vi slipper å betale lisens.

Skrevet

Har heller ingenting slikt.

Anonymous poster hash: cb9cb...dd4

Skrevet

Vi har ingenting, kun vanlig TV og lever bra med det.

Anonymous poster hash: a5326...6f2

Skrevet

Vi har hbo, netflix, itunes etc. Vi har vanlige TV kanaler, men ser aldri på den utenom når svigerfar kommer innom og vil se fotball eller sport på tv. 

Det er relativt uvanlig at folk ikke har det, men helt alene i verden er dere ikke. 

Anonymous poster hash: de68a...c49
Skrevet

Jeg ser kun på tv2 sumo, NRK nett TV, netflix og litt annet som finnes på Apple tv. Det blir billigere enn vanlig tv i følge min mann og mye mer fleksibelt.

Skrevet

Spotify har vi vel hatt i 2 år nå, Viaplay i ca 1 år.

Anonymous poster hash: 76f3f...590

Skrevet

Har ikke. Kjenner mange som ikke har det. Vil ikke bruke tiden min og familiens til å stirre på en skjerm.

Skrevet

Har ikke. Kjenner mange som ikke har det. Vil ikke bruke tiden min og familiens til å stirre på en skjerm.

Så dere har ikke TV i det hele tatt?

Man bruker ikke mer tid på å stirre på en skjerm med streaming enn med kanaler.

Anonymous poster hash: 5532f...22b

Skrevet

Vi har ingen slike betaltjenester, heller ikke for musikk. Samme gjelder søsteren min sin familie, foreldrene men og svigerforeldrene mine, men vi har TV.

Anonymous poster hash: 91644...8dd

Skrevet

Hører til sjeldenhetene at vi ser på "direkte tv". Vi bruker appel-tv og har vel hbo, netflix, sumo, nrk. Veldig greit å kunne kjøpe/leige film på appel-tven. Så har vi Spotify også

Anonymous poster hash: 1e529...7bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...