Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 På dårlige dager eller perioder, hvor du sterkt misliker alt livet og hverdagen består av, hvor du bare irriterer deg over mannen, angrer på at du har fått barn og generelt er sliten og misfornøyd... Hva gjør du da for å gjøre det hele litt lysere og bedre? For nå har jeg aller mest lyst til å rømme. Og skjønner at det ikke er det lureste i lengden altså. Anonymous poster hash: 2dde8...ef2
Ylva og Mathilde Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 (endret) På en skala fra 1-10, ca 1369,5. Ser ikke poenget med å være i et forhold, vil være singel og alene resten av livet, barna kan bare bo fulltid hos faren sin, kommer ikke til å savne dem et sekund osv. Jeg kan også gjerne dø, bryr meg ikke, vil bare slippe å forholde meg til noe. Varer 3-4-5 dager av gangen, men jeg har PMD(D) (premenstrual dysphoric disorder/premenstruell dysforisk lidelse). Helt fullstendig rablende gal rundt eggløsning og før mensen. Endret 18. juni 2016 av Ylva og Mathilde
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Count your blessings! Skriv ned i en bok 50 ting du kan være takknemlig for, og sett problemene dine i perspektiv.. Og yoga!! Anonymous poster hash: 84ce5...4b2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 På en skala fra 1-10, ca 1369,5. Ser ikke poenget med å være i et forhold, vil være singel og alene resten av livet, barna kan bare bo fulltid hos faren sin, kommer ikke til å savne dem et sekund osv. Jeg kan også gjerne dø, bryr meg ikke, vil bare slippe å forholde meg til noe. Varer 3-4-5 dager av gangen, men jeg har PMD(D) (premenstrual dysphoric disorder/premenstruell dysforisk lidelse). Helt fullstendig rablende gal rundt eggløsning og før mensen. Høres ut som meg 😳 ingenting som hjelper? 😳 Anonymous poster hash: 2dde8...ef2
Ylva og Mathilde Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 Høres ut som meg 😳 ingenting som hjelper? 😳 Anonymous poster hash: 2dde8...ef2 Jeg har ikke forsøkt SSRI, men vurderer det fortløpende. Hjelper litt å si ifra til kjæresten når perioden oppstår, og forberede seg. Legge lista lavt, kanskje ha endel ferdigmat i hus osv, slik at det ikke stilles noen særlige krav til innsats fra min side. Forrige syklus var han så fra seg at han sa at hvis jeg fortsatte sånn var han ikke trygg på at han orket mer, så derfor har jeg nå sagt hvilke dager som er høyrisiko, og at han bør gjøre sitt ytterste for å avlaste akkurat da.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #7 Skrevet 18. juni 2016 Prøv nattlysolje, damer! Tar 2 efamol hver eneste dag jeg. Gjort det i to år nå. Anonymous poster hash: 2dde8...ef2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #8 Skrevet 18. juni 2016 Jacobs belgiske trøfler. Setevarme i bilen (selv på sommeren). Den varmer korsryggen, også. Anonymous poster hash: 91642...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå