Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Snakket dere mye om barn og familieliv med, venner, familie og bekjente , før dere ble gravide.? Jeg snakker så mye om det med folk at jeg blir sint på meg selv, folk kommer jo til å skjønne det med en gang jeg blir gravid, tror i alle fall ingen blir overrasket. Kjedelig. Prøver å la vær å snakke om barn og babyer, osvosv, det er alltid noe som gjør at temaet blir tatt opp. Blir så oppgitt på meg selv, men med en gang det bli snakket om klarer jeg ikke unngå å vise interesse og engasjement.. 😂 Anonymous poster hash: 2b876...11b
Morken Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Du må bestemme deg for å la være. Lukk munnen hver gang det frister. Selvom noen snakker om barn har du ingen plikt til å følge opp 😉 Tenk på det hver gang du vet du skal sammen med folk som snakker om barn og tenk på forhånd hvilke temaer DU kan dreie samtalen over på, som ikke handler om barn. Stå på! - det blir bedre om 10-års tid 😜
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Hvis du plutselig slutter vil sikkert alle tro du er gravid og prøver å skjule det. Nei fortsett heller som før En koselig nyhet blir det nok uansett når du blir gravid Anonymous poster hash: 1e310...827
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Hehe, jeg er litt samme. Men er åpen om at jeg er her og er interissert i barna og alt rundt. Men legger press på"nei, ingen unger". Selv om sannheten er noe annet, noen ganger😂 Anonymous poster hash: d1a9e...a07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå