Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Tiden før mens er virkelig tortur! Intens hodepine. Noe trykker på tinningene konstant 24/7. Så utrolig trøtt. Kan sove hele natta og mye av dagen. Har flere ganger lagt barna ekstra tidlig bare for å komme meg i seng selv. Får ikke gjort en dritt!har null ork. Stikker heller å kjøper nye klær enn å sette igang med klesvask når barna er tomme for rene klær. Har null matlyst og blir da enda dårligere av at jeg ikke får i meg næring. Må få gjort noe med dette! Hva hjelper? Anonymous poster hash: 92d48...ef8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Vet ikke noe akutt for jeg har det ikke sånn, men slapp av i kveld og kos deg når ungene er lagt. Eller sov. Men prøv å ta b6-vitamin, har lest at det skal hjelpe for de som har plagsom PMS. Jeg tar to piller b6-vitamin hver dag for noe annet og det gjør ikke noe fordi b-vitaminer er vannløslig, dvs overskuddet tisser man så det skader ikke om man tar for mye. Vet ikke om du må ta de hver eneste dag el bare begynne noen dager før PMS kommer og fortsette under hele PMS. Prøv deg frem el spør på apoteket. B6-vitamin heter pyridoksin på apoteket, spør etter det. Håper det hjelper! Anonymous poster hash: 34022...3a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå