Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Min venninne har hatt tre forhold tidligere med menn som har vært svært ustabile. To av de drev psykisk mishandling i tillegg til at han ene drev med vold. Man nr tre var snill mot henne og alt det men etter to år kom sannheten frem hvor det viste seg at han var gift. Med andre ord har hun kun valgt men hun aldri burde vært sammen med. Nå er hun i sitt fjerde forhold. Typen og eksen flyttet fra hverandre i januar og i mars møtte min venninne denne mannen. Nå bor de sammen. Pga hennes fortid med dårlige menn sitter jeg nå å ser etter varsellamper hos han nye. Sjekket profilen hans på face å han har masse kjærestebilder av sin eks og han på Facebook. Jeg vet at eksen har sendt meldinger til han om "sladder" om min venninne så tydeligvis har de noe kontakt og eksen er neppe over han. Begynner å lure på om han ikke er over henne heller ettersom han har beholdt bildene. Så, hvor vanlig er det å ha bilder sammen med eksen sin på face? Det er ingen barn inni bildet. Anonymous poster hash: bbbe6...7e0
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Ganske vanlig, vil jeg tro :-) Jeg har ikke gått over og slettet bilder, de er en del av min fortid, en del av livet mitt :-) Anonymous poster hash: 1785c...0cd
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Ganske vanlig, vil jeg tro :-) Jeg har ikke gått over og slettet bilder, de er en del av min fortid, en del av livet mitt :-) Anonymous poster hash: 1785c...0cd Samme her. Har tenkt på at noen sikkert mener at jeg burde ha slettet dem. Men jeg har mye minner sammen med eksen. Har vært på konsert, dykkekurs, reist til eksotiske steder, bodd i utlandet sammen osv. Blir liksom litt dumt å fjerne han fra minnene. Anonymous poster hash: ad4d4...8b2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Min hadde det, men jeg visste det ikke. Jeg trodde det var en eller annen kjendis haha... Så ut som en sanger fra et punkband. Da jeg fikk vite at det at det var x, ble jeg grinete (mest fordi hun var så enormt pen hehe) Nå er hun borte Anonymous poster hash: b813a...d67
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 Bildene ryker ut med forholdet Anonymous poster hash: fe49e...209
anonomous Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 Nei jeg mener det ikke er normalt. Om man har barn sammen kan man evt samle bildene i egen mappe på pc, men fra Facebook bør alle kjærestebilder ryke da man ikke er kjærester lenger. Har ingen bilder av mine ekser. Følte det unaturlig da jeg fikk kjæreste å ha bilde av mine forrige kjærester, samme hvilke minner vi har sammen.
th123 Skrevet 18. juni 2016 #7 Skrevet 18. juni 2016 Min samboer gikk over sine bilder ganske tidlig i forholdet vårt! Både på FB og privat. Sa han ikke trengte men han ville fjerne typiske kysse og kosebilder av de to, han synes ikke det var nødvendig å ha! Men bilder med barnet deres og opplevelser har han! Er jo tross alt mor til barnet og kjekt å ha når barnet blir stort! Tanten hans derimot, hun har masse bilder av de :-P
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #8 Skrevet 18. juni 2016 Har han bilder, eller har han blitt tagget? Litt merkelig at han ikke slettet dem når han ble singel, men det trenger jo ikke å bety noe.. Det som er merkelig for meg, er at xn min for 15!år siden la ut bilder av oss to sammen, nylig.... Har ikke snakket med han siden det ble slutt, og ihvertfall ikke tatt bilde av bilde og lastet opp... Anonymous poster hash: 05c77...c32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå