Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Mamma skal passe katten i 3 uker mens vi er utenlands. Nå begynner jeg å lure på om vi bør levere katta 1 uke før vi drar. Slik at katta får en mykere overgang. At vi er litt sammen med ho i bestemors hjem..... eller se det bare å sette igjen katta og dra?? Anonymous poster hash: 1a53a...b98
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 sett igjen katta og dra Anonymous poster hash: 99216...fd4
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Det er en katt. Får hun mat og kos er hun nok mer enn fornøyd 🐱 Anonymous poster hash: dfc37...2b0
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Ok, så bare levere ho da asså...... Anonymous poster hash: 1a53a...b98
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 Du kan jo kjøre sånn BHGtilvenning på katta Anonymous poster hash: 66668...a47
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 Å jaaa, god ide. Jeg blir så taknemmelig over at det finnes medmennesker som øser ut gode råd. BHG tilvenning faktisk....... Anonymous poster hash: 1a53a...b98
Mumua Skrevet 19. juni 2016 #7 Skrevet 19. juni 2016 Er det innekatt eller er den vant til å være ute også? Skjønner godt hvordan du tenker. Har du mulighet så er jo en myk overgang bare fint, så ser du selv før du reiser at pusen tilpasser seg. Om det er en katt som er mye ute i tillegg er faktisk en slik overgang nødvendig, ellers vil den ofte bare stikke av.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 Skjønner at du tenkter på dette. Du er jo glad i katta de å vil det beste 💟 jeg har en ragdoll innekatt, å den skal på tilvenning i 4 dager før jeg reiser 😍😍😍 Crazy cat lady 😁😁 Anonymous poster hash: 44e51...a08
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #9 Skrevet 19. juni 2016 Å jaaa, god ide. Jeg blir så taknemmelig over at det finnes medmennesker som øser ut gode råd. BHG tilvenning faktisk....... Anonymous poster hash: 1a53a...b98 Haha:) beklager, jeg bare så det for meg i hodet mitt. Jeg har katt selv og den skal være hos en venninne av meg. Jeg leverer katten min to dager før jeg reiser i tilfelle det skjærer seg fordi hun og har katt:) Anonymous poster hash: 66668...a47
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #10 Skrevet 19. juni 2016 Det er ei main coon frøken som ikke er utepus. Hun kan driste seg ut på trappa, men foretrekker å sitte inne å se ut.... Hun blir også inne hos mamma. Det er jo "lisjetausa na mor" da vettu...... Blir jo som en unge....lol..... Anonymous poster hash: 1a53a...b98
Mumua Skrevet 19. juni 2016 #11 Skrevet 19. juni 2016 Det er ei main coon frøken som ikke er utepus. Hun kan driste seg ut på trappa, men foretrekker å sitte inne å se ut.... Hun blir også inne hos mamma. Det er jo "lisjetausa na mor" da vettu...... Blir jo som en unge....lol..... Anonymous poster hash: 1a53a...b98 Kjenner meg igjen i det Har hatt ei litjtaus selv frem til nylig og har to hannkatter i tillegg og de er skrekkelig godt passet på. Følg magefølelsen du, jeg har alltid vært overnervøs for slikt, men det roet seg heldigvis etter jeg fikk barn. Frem til da ble de nok behandlet som babyer alle 3 og det var ikke helt sunt for noen av oss, sånn sett i retrospekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå