Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Kjøpte disse og har brukt de to ganger nå. En gang på torsdag og en gang i går. Men nå har jeg lett verking i fortennene. Akkurat som om nervene er irritert. Er dette vanlig? Skal man avslutte behandling eller ta en pause? Det er ganske ubehagelig men ikke direkte vondt. Anonymous poster hash: 38253...921
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Har fått en del ising i tennene, men det går over. Anonymous poster hash: d1a35...e4e
FrkKværner Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Det er vanlig ja og det er en bivirkning. Av egen erfaring vil jeg anbefale deg å ikke bruke dette mer i det hele tatt eller i det minste vente til verkingen går over. For noen år siden prøvde jeg det i to forskjellige anledninger. Etter ca to ganger fikk jeg lett verking så jeg fortsatte noen dager til i god tro om at det ville gå over. Det ble rett og slett så ille at jeg gikk med kjempe smerter i tennene i to -tredager. Det høres sikkert ikke ille ut men det var så vondt at verken vanlig tannverk eller fødsel kan måle seg. Konstante sterke smerter, under fødsel får man hvertfall pause . Jeg burde gitt med tidligere men fortsatte fordi det ikke gjorde så vondt i starten. Helt grusomt. Husker det var så ille at jeg tenkte om dette ikke ga seg hadde jeg ikke orket å leve med de smertene😳. Aldri igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå