Gå til innhold

Stemmer dette med din høyde?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj. Jeg gjorde det bare på gøy. Min stemte så og si helt . Jeg er 162 cm mens den sa 162.5 cm 😱😂👍🏼

Anonymous poster hash: 446da...71b

Skrevet

Den stemmer på meg, men langt fra for min datter. Hun er 10cm høyere allerede enn det skjema sier, og hun er ikke ferdig å vokse :)

Anonymous poster hash: a936b...56f

Skrevet

Stemmer ikke på meg, og garantert ikke på min datter, om hun da ikke stopper å vokse som 11-åring.

Anonymous poster hash: 0e319...efb

Skrevet

Jeg er 4 cm kortere enn den kom frem til, søster 2 cm høyere enn den sa og min bror er 8 cm høyere. Ja, jeg er knøttet i familien.

Anonymous poster hash: 726af...ed8

Skrevet

Vi er fire søsken. To gutter og to jenter.

I følge denne skal jentene bli 160,5 cm og guttene 173,5 cm.

Vi jentene er ca. 161 cm og ca. 164 cm

Guttene er 174 cm og 176 cm.

Stemmer veldig bra :)

Anonymous poster hash: bfd82...ee8

Skrevet

Nei. Jeg er 10cm høyere og min bror er 15cm høyere enn dette skjemaet tilsier.

Skrevet

1 cm avvik på meg. Men det stemmer bedre enn det min mor fikk beskjed om på min 2 års kontroll. Da fikk hun beskjed om at jeg kom til å bli 170 cm høy. Da lo mamma høyt, for ingen kvinner på verken min mor eller far sin side er høyere enn 160 cm. Jeg er 159, i følge linken skulle jeg vært 158.

Anonymous poster hash: 06f38...320

Skrevet

-12,5 cm avvik her 😆

Anonymous poster hash: dabd0...683

Skrevet

Stemmer på en prikk her, på meg.

Stemmer det på barna blir datteren min 175,5 og sønnen min 188,5. Blir spennende å se.

Skrevet

Sier 162, jeg er 171.

Anonymous poster hash: 527e0...8ae

Skrevet

Sier 168, jeg er 172.

Anonymous poster hash: 04b25...2c3
Skrevet

Jeg regnet på dette for noen år siden. Ifg denne utregningen skulle eldstedatteren min bli 162 cm, hun ble 159..

Mine 3 yngste har en annen far enn eldste, og ifg utregningen blir minstedatteren 165cm og gutta 180cm. Så det gjenstår å se når de er ferdig utvokste :)

Anonymous poster hash: 31765...ba5

Skrevet

Jeg er ca.3 cm kortere. Men håper det stemmer for gutten min når han blir større:-)

Anonymous poster hash: 06846...449

Skrevet

Jeg er 8 cm enn  jeg skulle vært i følge den.

Har to brødre, han ene er 6 cm for lav og han andre er nok 6 for høy

Men hvor riktig kan denne være. Når man ser på en søskenflok, hvor ofte er jentene like høye og guttene like høye. For det burde de jo være i følge dette

Anonymous poster hash: d193c...fac
Skrevet

Jeg er 8.5 cm høyere enn dette tallet, sæsteren min er 2 cm lavere enn tallet. Brødrene mone er 3 cm under og 4 cm over.

Anonymous poster hash: e801c...85b

Skrevet

Jeg er 8 cm enn jeg skulle vært i følge den.

Har to brødre, han ene er 6 cm for lav og han andre er nok 6 for høy

Men hvor riktig kan denne være. Når man ser på en søskenflok, hvor ofte er jentene like høye og guttene like høye. For det burde de jo være i følge dette

Anonymous poster hash: d193c...fac

Med usikkerhet på +/- 10 cm burde de fleste falle innenfor 😉

Anonymous poster hash: e801c...85b

Skrevet

Stemte helt på meg

Anonymous poster hash: 1520f...864

Skrevet

Bra det er mye avvik her. Ellers hadde menn blitt flere meter høye og damer hadde forsvunnet😂

Anonymous poster hash: 8d89c...ea5

Skrevet

Det er nesten bare tull med en slik utregning når de opererer med en feilmargin på 10 cm i begge retninger ;)

Det ble 11-12 cm feil på meg. For morsomhetsskyld regnet jeg hvor høy min far måtte være for at det skulle stemme med min høyde. Han måtte være 200 cm høy - han er ca. 180 cm ;)

Anonymous poster hash: 100f0...a73
Skrevet

Ble 11 cm feil her. Er også 6 cm mellom meg og min søster ;)

Anonymous poster hash: a072e...bf2

Skrevet

Jeg er 6 cm høyere. Min datter er nøyaktig så høy som denne regner ut. Og ifølge denne skal sønnen min bli relativt lav. Og han ligger over snittet på høyde, og har fulgt den kurven jevnt fra han ble født, er 9 år nå, og 145 cm.

Anonymous poster hash: 5bfa3...3b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...