Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Ah! Jeg er så frustrert! Jeg har veldig gode, voksne bonusbarn. Vi kommer godt overens på mange områder, men de har liten respekt for mine ting. Vi har vært gjennom runder av ting som "lånes" - altså forsvinner: klær, sjampo, tepper, mat - og nå sykkelen! Jeg har en sykkel ekstra så folk som kommer på besøk skal kunne låne. I dag får jeg besøk og sykkelen er vekk! Jeg blir gaaaaaaaaal! Anonymous poster hash: bce70...560
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 VOKSNE bonusbarn som tar klærne dine, sjampoen din, teppene dine, mat og nå en sykkel? Hva slags mennesker er dette egentlig? Og hvor tøffel er mannen din? - De må umiddelbart betale tilbake det de skylder deg for tingene de har tatt. - De må få streng beskjed om at de ikke er velkomne i deres hus så lenge de stjeler. Mat er kanskje unntaket her, og ev. sjampoen dersom de bare tømte den, ikke tok en full flaske. Men de andre tingene er jo helt hinsides! Anonymous poster hash: a1cc1...76e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Den der har vi også. Nå har jeg begynt å være veldig nøye med mange ting som jeg vet forsvinner titt og ofte, så jeg er nok masete. Andre ting som jeg vet de ikke kommer tilbake med, som jeg vet vi bruker bare innimellom er jeg ikklike nøye med, men jeg vet jo hvor de er og da må mannen og ungene stresse for å oppdrive det. Som en sovepose igår. Jeg vet vi har fire stk og igår var ingen i huset. Så når de kom masende på meg var svaret: da får dere finne de fire soveposene som hører til på DEN hylla, eller dere får kjøpe fire nye og legge der. Da var det plutselig en mann og to unger som dro til loren for å finne ting. De kom hjem med fire soveposer, en søppelsekk honkler (mannen har klaget på at det aldri er honkler i skapet) tre liggeunderlag, en oppblåsbar madrass, masse kjøkkenutstyr, all sminken min, to dyner, ørten sengetøy, en sykkel, og to madrasser. Tror mannen fikk seg en aha opplevelse for å si det mildt, og han sa han skjønte hvorfor jeg maste om at ting må komme tilbake. For han så passet det egentlig ikke å dra til moren for å hente dette, han mptte avlyse en avtale han hadde. Det er helt greit ungene låner og bruker ting, men jeg forventer at det kommer tilbake og ikke lenge etterpå. Når vi skal ha sovepose feks så er det gjerne på kort varsel, og da kan vi ikke begynne å oppdrive den. Om ungene er hos moren, er det jo ikke sikkert de er hjemme. Ikke sjeldent vi har måtte hente slike ting hos venner av ungene heller. Foreldrene som ringer og spør om vi savner noe. Så jeg er litt spent på om dette endrer seg nå. Anonymous poster hash: 316ed...2a1
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Den der har vi også. Nå har jeg begynt å være veldig nøye med mange ting som jeg vet forsvinner titt og ofte, så jeg er nok masete. Andre ting som jeg vet de ikke kommer tilbake med, som jeg vet vi bruker bare innimellom er jeg ikklike nøye med, men jeg vet jo hvor de er og da må mannen og ungene stresse for å oppdrive det. Som en sovepose igår. Jeg vet vi har fire stk og igår var ingen i huset. Så når de kom masende på meg var svaret: da får dere finne de fire soveposene som hører til på DEN hylla, eller dere får kjøpe fire nye og legge der. Da var det plutselig en mann og to unger som dro til loren for å finne ting. De kom hjem med fire soveposer, en søppelsekk honkler (mannen har klaget på at det aldri er honkler i skapet) tre liggeunderlag, en oppblåsbar madrass, masse kjøkkenutstyr, all sminken min, to dyner, ørten sengetøy, en sykkel, og to madrasser. Tror mannen fikk seg en aha opplevelse for å si det mildt, og han sa han skjønte hvorfor jeg maste om at ting må komme tilbake. For han så passet det egentlig ikke å dra til moren for å hente dette, han mptte avlyse en avtale han hadde. Det er helt greit ungene låner og bruker ting, men jeg forventer at det kommer tilbake og ikke lenge etterpå. Når vi skal ha sovepose feks så er det gjerne på kort varsel, og da kan vi ikke begynne å oppdrive den. Om ungene er hos moren, er det jo ikke sikkert de er hjemme. Ikke sjeldent vi har måtte hente slike ting hos venner av ungene heller. Foreldrene som ringer og spør om vi savner noe. Så jeg er litt spent på om dette endrer seg nå. Anonymous poster hash: 316ed...2a1 Ronkehonkler eller badehonkler? Anonymous poster hash: f6a76...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå