Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Veide meg i April. Veide da 96 kg. (Er 171) Startet å slanke meg men ikke turt å veie meg da jeg blir så demotivert om jeg ikke går ned nok. I dag var dagen. Jeg veide 87. Ikke det jeg hadde håpet. Hadde håpet på 85 så det var ikke langt unna da. Gått ned ni kg på to måneder. Er ikke det veldig lite? Jeg har endret litt på kosten (men ikke direkte slankemat) og så begynte jeg å trene i mai. Anonymous poster hash: 1dcd7...b96
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Det minste man bør gjøre når man skal starte å slanke seg er å tilegne seg kunnskap på området. Hadde du tatt deg tiden til å lese og sette deg inn i ting hadde du visst at 0,5 - 1 kg i uken er optimal vektnedgang, det igjen betyr at ditt vekttap ligger i øvre sjiktet. Anonymous poster hash: b8f54...252
soleia Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 9 kg på to månader er då bra! Eit sunnt vekttap er 0,5 - 1 kg i veka.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Ikke satt meg veldig inn i hva som er optimalt nei. Men har lest mye "personlige historier" til slankere på nett og de går jo ned avsindig mye på kort tid liksom. Og lest tråder her inne der folk spør om det er mulig å ta av 10 kg innen den og den datoen (kort tid) og svarene er at det er mulig. Anonymous poster hash: 1dcd7...b96
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 Ikke satt meg veldig inn i hva som er optimalt nei. Men har lest mye "personlige historier" til slankere på nett og de går jo ned avsindig mye på kort tid liksom. Og lest tråder her inne der folk spør om det er mulig å ta av 10 kg innen den og den datoen (kort tid) og svarene er at det er mulig. Anonymous poster hash: 1dcd7...b96 Men hadde du tilegnet deg litt kunnskap på området så ville du også visst at de som går fort ned har mye større sannsynlighet for å gå opp igjen alle kiloene, og i tillegg legge på seg enda mer enn utgangspunktet. Skal man få en sunn vektnedgang og klare å holde seg på sin nye vekt så må man tilegne seg kunnskap for å unngå å gå i de kjente fellene, og vite hvordan en kropp reagerer på å miste vekt. Anonymous poster hash: b8f54...252
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 Joda det er mulig å rase ned, men det er størst sjanse for de som er ekstremt overvektige. Jo mindre du veier dess mindre trenger du for å opprettholde vekta. Det beste for kroppen er å gå sakte men sikkert ned. Da venner kroppen seg bedre til endringen og justerer forbrenningen bedre. Hvis en på 165 cm og 120 kg legger seg på 1600 kcal vil hun gå ned ganske radig, da den tunge kroppen trenger mye mer for å opprettholde vekta. Om en på 165 og 70 kg spiser 1600 kcal går det saktere for hun forbrenner mindre pga den lave vekten. Anonymous poster hash: 3bd90...518
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #7 Skrevet 18. juni 2016 Joda det er mulig å rase ned, men det er størst sjanse for de som er ekstremt overvektige. Jo mindre du veier dess mindre trenger du for å opprettholde vekta. Det beste for kroppen er å gå sakte men sikkert ned. Da venner kroppen seg bedre til endringen og justerer forbrenningen bedre. Hvis en på 165 cm og 120 kg legger seg på 1600 kcal vil hun gå ned ganske radig, da den tunge kroppen trenger mye mer for å opprettholde vekta. Om en på 165 og 70 kg spiser 1600 kcal går det saktere for hun forbrenner mindre pga den lave vekten. Anonymous poster hash: 3bd90...518 Må legge til at det kan stoppe opp om du legger deg på for lavt altså. Så fortsett som du gjør, gå sakte men sikkert ned. Det er det aller beste for kroppen din. Fordelen med det er og at huden din liker sakte slanking best. Blir fort dissete skrukkehud om du krymper for fort. Hiv vekta og bruk målebånd Anonymous poster hash: 3bd90...518
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #8 Skrevet 18. juni 2016 Nei, det er ikke lite! Kjære deg, jeg er kjempeimponert! 🙏 Gratulerer!! Så flink du har vært! 👏 Stå på videre! 👊 Anonymous poster hash: a1b2c...631
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #9 Skrevet 18. juni 2016 Veide meg i April. Veide da 96 kg. (Er 171) Startet å slanke meg men ikke turt å veie meg da jeg blir så demotivert om jeg ikke går ned nok. I dag var dagen. Jeg veide 87. Ikke det jeg hadde håpet. Hadde håpet på 85 så det var ikke langt unna da. Gått ned ni kg på to måneder. Er ikke det veldig lite? Jeg har endret litt på kosten (men ikke direkte slankemat) og så begynte jeg å trene i mai. Anonymous poster hash: 1dcd7...b96 Er ikke ni kilo på to måneder veldig mye!? 2 kg pluss minus er jo ikke mye, du må fokusere på å være stolt over det du har oppnådd! Jeg slanker meg, har som deg ikke turt å veie meg, så vet ikke startvekt. Men ti kilo vil jeg tro er 1,5 klesstrørrelse? Har jeg gått ned 1,5 klesstrørrelse i august blir jeg kjempeglad 😊 Anonymous poster hash: a8951...37b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #10 Skrevet 18. juni 2016 Ok. Da er jeg fornøyd da. 🙊 Blir så utålmodig etter å na målet. Jeg har 17 kg igjen. Takk for hyggelige ord. Anonymous poster hash: 1dcd7...b96
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #11 Skrevet 18. juni 2016 Ni kg på to mnd er perfekt! Hverken mer eller mindre. For å ha en sunn vektnedgang som man klarer å holde, er anbefalingen 1kg i uken, og det har du klart. Du er KJEMPEFLINK! Stå på! Anonymous poster hash: d6277...f20
frk Nilsen Skrevet 18. juni 2016 #12 Skrevet 18. juni 2016 9 kg på 2mnd er kjempebra! Gratulerer Jeg brukte 2 år på 18-20kg Har holdt meg på samme vekt i over 1 år nå. Kunne tenkt meg 4-5kg til, men stresser ikke. Har trent jevnt hele veien. på 3 år er det ikke en uke jeg ikke har fått trent. Får til å legge inn en økt uansett, ligger vanligvis på 3-4 økter i uka. I ferier og hektiske perioder blir det 1-2 ganger i uka. Spiser nesten ikke snop lengre, med unntak av av og til i helgene, og i ferier. Sunn og balansert kost, ingen diett. Litt mindre porsjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå