Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Jeg bruker tamponger ved mens. Blå ob. Problemet er at jeg "bæsjer" den ut når jeg er på do. Og det blør som regel rundt den og lekker ut selv om den ikke er full. Jeg er ikke spesielt vid der nede, så det er ikke derfor tror jeg. Må bruke bind i tillegg når jeg er ute av huset for å føle meg trygg i tilfelle lekkasje. Andre som har det slik? Jeg kommer ikke til å bruke meskopp av noe slag, så det er ikke noe alternativ. Anonymous poster hash: 60389...946
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Det høres veldig rart ut! Får du satt den langt nok inn? Har du prøvd en større str? Anonymous poster hash: 98df4...bcd
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Jeg bruker tamponger ved mens. Blå ob. Problemet er at jeg "bæsjer" den ut når jeg er på do. Og det blør som regel rundt den og lekker ut selv om den ikke er full. Jeg er ikke spesielt vid der nede, så det er ikke derfor tror jeg. Må bruke bind i tillegg når jeg er ute av huset for å føle meg trygg i tilfelle lekkasje. Andre som har det slik? Jeg kommer ikke til å bruke meskopp av noe slag, så det er ikke noe alternativ. Anonymous poster hash: 60389...946 Prøv den rosa Anonymous poster hash: 5783f...f86
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Høres ut som du trenger en større str. Anonymous poster hash: ee25f...192
Mamma_til_2 Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 Den er ikke stor nok, bytt til den rosa, og pass på at den sitter skikkelig☺
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 Takk for svar. Prøver en størrelse opp selv om blødningene mine egentlig ikke trenger det, men det er jo nødvendig at den holder seg der inne også. Dytter den helt inn og litt bakover, slik som man skal. HI Anonymous poster hash: 60389...946
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #7 Skrevet 18. juni 2016 Bruk den grønne. Jeg hadde samme problemet med den rosa. Det vil si, den datt aldri ut men jeg blødde rundt. Anonymous poster hash: 559d1...955
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #8 Skrevet 18. juni 2016 I løpet av mensen bruker jeg alle tre ob'ene. Starter med grønn, så rosa og så blå på slutten. Mange forveksler disse ob'ene med om de er trange nedentil el. Jeg hadde en venninne som sa "jeg fatter ikke at du kan bruke grønn, den er jo så stor" hm... Den er på størrelse med en liten finger, og underlivet er bygget for større ting enn det. Den grønne har best sugeevne, blør du mye er det lurt å bruke den Anonymous poster hash: ce28d...db1
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #9 Skrevet 18. juni 2016 Jeg har hatt det sånn i alle år, helt fra jeg var ungdom og til slutten av 30 årene. Det rant liksom blod ned langs den ene siden av tampongen og ut, uansett størrelse. Nå får jeg omsider tampongen til å virke som den skal. Feilen var at når jeg satt den inn så fikk jeg ikke satt den riktig. Nå hjelper jeg til med en finger og skyver tampongen på riktig plass oppi der. Anonymous poster hash: 4de55...6fc
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #10 Skrevet 18. juni 2016 Du bør jo uansett skifte hver gang du er på do, spesielt når du bæsjer. Men støtter de andre i at du bør prøve større. Anonymous poster hash: 38137...588
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå