Gå til innhold

Tips for alene-dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg være helt alene for første gang på en evighet. Ingen barn, ingen mann, ingen jobb. Bare meg selv å tenke på.

MEN: hva pokker skal jeg gjøre?

Hvordan ville du brukt dagen?

Anonymous poster hash: 1cb80...5cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reist på spa og fått gode behandlinger og bare kost meg og slappet av

Anonymous poster hash: e68fb...235
Skrevet

Jeg ville ha sovet lenge, spist en lang og rolig frokost, gått tur, lest bok og aviser, drukket mye kaffe, vært til frisøren. Spist noe barn/mann ikke liker til middag (her: alt som er hot el med kokosmelk).

Anonymous poster hash: 691a1...d78

Skrevet

Jeg har planen klar om en slik dag skulle dukke opp. Høyt opp og langt frem, men likevel ha ha! Jeg hadde sovet lenge, drukket kaffe på senga og spist frokost. Så hadde jeg tatt meg en lengre treningsøkt for så å dra på spa. Jeg hadde spist sushi til middag for det er det bare jeg som liker. Etter det så hadde jeg bare latet meg hjemme eller kanskje dratt på besøk til en venninne :)

Anonymous poster hash: dd9c2...7a1

Skrevet

Sovet lenge, spist en lang og deilig frokost, med egg, gresk yoghurt og frukt, gått en lang tur, tatt et bad, lest en bok, og laget meg kyllingsuppe til middag

Anonymous poster hash: 92a3c...b64

Skrevet

I morgen skal jeg være helt alene for første gang på en evighet. Ingen barn, ingen mann, ingen jobb. Bare meg selv å tenke på.

MEN: hva pokker skal jeg gjøre?

Hvordan ville du brukt dagen?

Anonymous poster hash: 1cb80...5cd

Loffet rundt i huset, pusls med ting, tatt meg en tur, kanskje vindusshoppa litt. Spist middag foran tv'n, gått en tur til...

Anonymous poster hash: 663f2...3d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...