Gå til innhold

Hvordan priser jeg en brukt vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyjogger city versa gt

Lite brukt, kjøpt høsten 2014.

Anonymous poster hash: 227ce...412

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?

Skrevet

Se på finn.no på tilsvarende modell og legg deg litt under.

Skrevet

Finner ingen. Derfor jeg spør

Skrevet

Hvis du ikke finner noen, så kan det hende den er attraktiv. Hvis tilbudet er lite, kan prisen bli høyere. Avhengig av hvor du bor.

Hvis den er i god stand, hadde jeg lagt meg på kanskje 60-70 % av nypris og så sett det an. Hvis du legger deg litt over det du vil ha, er det rom for litt avslag, og det liker kjøper. Samtidig, hvis du ligger for høyt, kan folk la være å ta kontakt. Du må føle deg frem. Den er bare verdt det en gitt kjøper ønsker å betale.

Anonymous poster hash: f5926...bc2

Skrevet

Hvis du ikke finner noen, så kan det hende den er attraktiv. Hvis tilbudet er lite, kan prisen bli høyere. Avhengig av hvor du bor.

Hvis den er i god stand, hadde jeg lagt meg på kanskje 60-70 % av nypris og så sett det an. Hvis du legger deg litt over det du vil ha, er det rom for litt avslag, og det liker kjøper. Samtidig, hvis du ligger for høyt, kan folk la være å ta kontakt. Du må føle deg frem. Den er bare verdt det en gitt kjøper ønsker å betale.

Det er vel ingen som betaler 60-70 % av ny pris for en brukt vogn!! Det er jo stadig vekk tilbud og kampanjer rundt om, så da kan man omtrent kjøpe ny

Anonymous poster hash: 00d72...31b

Skrevet

Det er vel ingen som betaler 60-70 % av ny pris for en brukt vogn!! Det er jo stadig vekk tilbud og kampanjer rundt om, så da kan man omtrent kjøpe ny

Anonymous poster hash: 00d72...31b

Du har sikkert rett, men siden hun skriver at hun ikke finner noen andre til salgs (i sitt eget lokalområde, antar jeg), så kan det hende hun kan få mer enn hvis det hadde ligget fem stykker ute. Jeg understreker: kan hende. Det er et spm om tilbud/etterspørsel. Jeg har selv solgt en vognbag for 100 kr mer enn jeg kjøpte den (brukt) for fordi det var så stor etterspørsel etter brukte eksemplarer.

Så hadde det vært meg, hadde jeg lagt meg litt høyere enn realistisk/ønsket pris og sett det an litt. Da kan man gi avslag uten problemer. Hvis HI har dårlig tid, så vil det lønne seg å legge ut til lavere pris.

Skrevet

Jeg fant en vogn så da får vi se hvilken pris vi prøver.

Skrevet

Hvis den er lite og fin brukt. Halv pris. Noe høyere enn det er ufint mener jeg. Brukt er brukt.

Anonymous poster hash: 57f46...f8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...