Gå til innhold

Hvorfor lyve om boligkjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg kjenner har nå for noen uker siden skrytt av å kjøpt seg hus med et innlegg på facebook. Men så står foreldra som kjøpere på 1881, hun er ikke nevnt.

Hvorfor lyve om at hun har kjøpt hus, når hun ikke har det? Noen spør henne på facebook om hun har kjøpt sammen med typen, men det avkrefter hun ved å si at hun trenger da vel ikke kjøpe sammen med noen...

Av alle merkelige ting å lyve om..

Er dette vanlig?

Anonymous poster hash: d65e8...489

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo hende hun ikke var kredittvedig og foreldrene hjalp henne med kjøpet, evt at hun fikk det av foreldrene sine.

misunnelig?

Anonymous poster hash: 36fd2...eab
Skrevet

Spiller det noen rolle da? Hvorfor har du sjekka 1881?

Anonymous poster hash: 5431a...421

Skrevet

kan og

Spiller det noen rolle da? Hvorfor har du sjekka 1881?

Anonymous poster hash: 5431a...421

kan også hende hun har kjøpt det av foreldrene. tinglysning tar np litt tid da.

Skrevet

forskudd på arv? Da har hun i såfall kjøpt det på en måte

Anonymous poster hash: ca033...4a0
Skrevet

kan jo hende hun ikke var kredittvedig og foreldrene hjalp henne med kjøpet, evt at hun fikk det av foreldrene sine.

misunnelig?

"Misunnelig"-komemntaren er noe av det aller teiteste jeg ser her inne. Idiotisk hersketeknikk.

Anonymous poster hash: 3dc9f...b7d

Skrevet

Det kan være en hel rekke gode grunner til å løse det på den måten. Lånevilkår, forskudd på arv, det er mange varianter av dette. Noen har firmaer som huset står på etc. Såfremt hun har valgt bosted, det er hun som skal bo der, hun har kontrollen og hun til slutt sitter igjen som eier via formalitet eller arv er da vel ett og samme. Det er hennes bolig.

Anonymous poster hash: b2b44...94e

Skrevet

"Misunnelig"-komemntaren er noe av det aller teiteste jeg ser her inne. Idiotisk hersketeknikk.

Anonymous poster hash: 3dc9f...b7d

å kommentere det er enda teitere, en enda mer idiotisk hersketeknikk ;)

Skrevet

Ei jeg kjenner har nå for noen uker siden skrytt av å kjøpt seg hus med et innlegg på facebook. Men så står foreldra som kjøpere på 1881, hun er ikke nevnt.

Hvorfor lyve om at hun har kjøpt hus, når hun ikke har det? Noen spør henne på facebook om hun har kjøpt sammen med typen, men det avkrefter hun ved å si at hun trenger da vel ikke kjøpe sammen med noen...

Av alle merkelige ting å lyve om..

Er dette vanlig?

Anonymous poster hash: d65e8...489

Det er nok ikke vanlig at foreldrene står som eiere av et hus som barna har kjøpt, men det er klart det skjer. Er mange grunner til å gjøre det slik. Tror du at det er foreldrene hennes som kommer til å flytte inn der? Har de eget hus? Hvis det er venninnen din som skal bo der, og kommer til å eie eller arve huset, så har hun jo på en måte kjøpt seg hus.

Vi eier en leilighet som står i foreldrene til mannen min sitt navn. Har aldri tenkt at jeg må presisere det hver gang jeg snakker om den.

Anonymous poster hash: 6eb0d...9c3

Skrevet

kan jo hende at de kjøpte huset for henne,hvis hun for eksempel ikke får lån, teit og slemt og dømme noen uten og vite alt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...