Gå til innhold

Dreier seg om abort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har opplevd å ikke fått nok "støtte" eller hva jeg skal si - etter en abort? Jeg fortalte ikke venner eller familie om aborten. For to uker og to dager siden utførte jeg en abort. Først var jeg bombesikker. Ville ikke ha flere.. Så begynte jeg å tenke - tenk så Koselig med tre innen jeg fyller 30? Så tenkte jeg at dette garantert blir min siste graviditet... Uansett utfall. Han sa hele tiden "det er nok best du fjerner det" "Sånn går det når du puler uten prevensjon". Vi er samboere. Vi brukte kondom.. Setter inn p-stav på mandag, men sex frister ikke mer:-( gråt mest før aborten, men har vært noen tårer etterpå.. Gidder ikke fortelle han det, for han bryr seg ikke og er sikkert glad for at jeg gjennomførte det. Som familie har vi det greit, han hjelper meg med ungene. Vi har det ok. Er stortsett venner. Vi lever tydeligvis som ikke noe skulle skjedd. Jeg abortere hjemme og han spurte ikke meg i ettertid hvordan jeg har det.

Reiser bort snart alene med ungene en ukes tid og ser litt fram til det... Dette plager meg litt. Ville ikke risikere bli alene med 3 unger. Dette er nok helt og holdent min feil. Føler meg som et fælt menneske. Hater kroppen min. Hater de fæle blødningene. Nå har det heldigvis gitt seg litt... Vil ikke dele med noen andre, så takk hvis du gadd å lese

Anonymous poster hash: d06ae...4e8

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerneklart
Skrevet

Unnskyld meg, men for en uansvarlig og usympatisk dritt av en samboer du har. "Sånn går det når DU puler uten prevensjon?" For HAN var ikke med på det han da kanskje?

Du har gått igjennom en abort, og jeg skjønner du trenger støtte og noen trøstende ord. Ville vurdert å fortelle dette til en av mine nærmeste venner om jeg var deg. Det er tydeligvis ikke noe å hente fra samboeren din. 

Ellers vil jeg bare sende en stor klem til deg  :hjerte:

Skrevet

Takk for det. Har holdt meg opptatt med jobb og lignende, og såklart de fine barna mine. Når jeg er alene tenker jeg mer da.... Så jeg ser frem til å være alene og tenke enda litt mer uten han tilstede. Vet ikke lengre hva jeg tenker om han. Lenge har vi slitt litt med småkrangler og bagateller, men dette toppet det litt mer må man si....

Anonymous poster hash: d06ae...4e8

Skrevet

Hvor var denne kjekkasen når du " pulte uten prevensjon "?

Blir målløs av enkelte menn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...