Gå til innhold

Hvor ofte er barna deres med besteforeldrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lenge?

Vet ikke om det er jeg som er unormal eller dem da de mener de må ha barnet 2-5 timer hver dag/annen hver dag 🙈

Anonymous poster hash: 60f0f...c43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mormor har sett barnet 1 gang, morfar har sett barnet 2 ganger. Farmor og farfar har aldri møtt henne.  Hun er 8 mnd. De bor langt unna. Men de hadde selvfølgelig ikke fått ha barnet så ofte om de bodde nærmere heller, det er jo mitt barn og ansvar og jeg vil jo gjerne ha tid med henne selv.

Anonymous poster hash: 12025...7c1
Skrevet

3 sett med besteforeldre. Morfar og mormor besøker vi en til to ganger i uken. Jeg er med. De er de som sitter barnevakt om der behøves. Farfar kommer innom en til to ganger i uken med sjokolade for å hilse på barna. Bestemor og bestefar bor et stykke unna. Bestemor kommer på besøk ca annenhver måned, ellers er vi der en uke hver sommer. Bestemor synes det er superviktig med alenetid med barnebarna, de andre er helt avslappa på det.

Skrevet

Barna var hos besteforeldre hver lørdag men nå har det tatt helt av. I denne uken har storebroren vært søn-ons,vært hjemme ons,dratt dit tors- fre. Er ennå der og skal overnatte. I forrige uke var det likt. De ønsker å ta med seg lillebroren også men han må jo på bhg.

Anonymous poster hash: 9bead...f5a

Skrevet

Han ser mormor og morfar ca en gang i uken. Han ser farmor og farfar ca fire ganger i året (de bor i utlandet).

Anonymous poster hash: 1802f...ce7

Skrevet

2- 3 ganger i året. Ca en uke i strekk hver gang. De bor på en annen kant av landet. Hadde vi bodd nærmere ville det kanskje ha blitt et par ganger i mnd.

Anonymous poster hash: 9e3c5...6a4

Skrevet

Mormor har han eldste hver helg. De andre besteforeldrene ser barnebarna er par ganger i året da de bor langt borte.

Anonymous poster hash: 36dee...054

Skrevet

Barna var hos besteforeldre hver lørdag men nå har det tatt helt av. I denne uken har storebroren vært søn-ons,vært hjemme ons,dratt dit tors- fre. Er ennå der og skal overnatte. I forrige uke var det likt. De ønsker å ta med seg lillebroren også men han må jo på bhg.

Hvorfor må han i bhg hvis de er hjemme?

Anonymous poster hash: 4b539...54a

Skrevet

Farmor og farfar er sjelden med barnet ( farmor vil jeg si aldri ) , morfar annen hver måned-hver tredje måned kanskje , mormor så ofte hun klarer , stiller opp på fotballkamper og det som måtte være . Barnet skal være der i helga , bare fordi hun følte de hadde hatt for liten tid de siste månedene :) regner med de koser seg glugg i hjel :) vi skal enten ligge sofa å se filmer eller ta en middag ute bare :)

Anonymous poster hash: 052c4...4db

Skrevet

Mamma er innom ofte 1-2 ganger i uka, i tillegg er ungene på overnatting hos dem kanskje en gang i mnd eller annenhver. Svigers ser vi 3-5 ganger i mnd. Sjelden de passer våre siden de har flere andre barnebarn som ikke har andre barnevaktsmuligheter.

Synes det høres utrolig mye ut at de vil ha barnet så ofte. Går h'n i bhg? Ikke mange timene hver dag dere har som familie da. Ville ikke gitt fra meg halvparten av tiden jeg har tilgjengelig med barnet!

Skrevet

Hvorfor må han i bhg hvis de er hjemme?

Anonymous poster hash: 4b539...54a

Da ville han aldri vært i bhg. Jeg tar med lillebroren også og vi gjør ting sammen. Siden de er to tette synes jeg de bør ha alenetid med oss også. Jeg tar lillebroren på tur,vinkjører sykkel,drar til lekeland,basseng osv.

Skrevet

Barnet er hos min far og hans kone ca to helger i mnd. Min mor ser vi ca 1 gang i året. Besteforeldre på fars side har barnet aldri møtt, og kommer aldri til å møte

Anonymous poster hash: 5c9b3...d61

Skrevet

Og hvor lenge?

Vet ikke om det er jeg som er unormal eller dem da de mener de må ha barnet 2-5 timer hver dag/annen hver dag 🙈

Too much! De skal se barna på deres premisser 😉hvis dere syns det er greit,kan de jo det men...

Anonymous poster hash: 477b7...0d5

Skrevet

Så pass ja, her bor vi jo 5 minutter fra alle 4 besteforeldrene og de fra far siden mener de MÅ være med h*n alene hver gang de kan (daglig) og i flere timer. Får meg er det uaktuelt siden jeg mener at vi foreldre har h*n 60% og dem fra far siden har h*n de andre 40.

Far mener at de har rett på å ha h*n så ofte og lenge de vil, far er den typen som kunne forlatt barnet med dem 2 -3 uker og dratt på ferie.

H*n er 1 år.

Skrevet

Av og til går dt to uker å tre uker før vi treffest, mens andre ganger så vil barna overnatte der hver helg så plutselig sove de vekke hver helg 3-4 ganger på rad, enten en natt eller to.

Det kommer veldig ann på hva som skjer og slikt de bor 2-3 min gå tur unna så ungene springer av og til bort på ettermiddagene også. 😊 Så hender det at de har med ungene til danmark en uke i høstferien og om sommeren en langhelg til dyreparken 😊

Synes så lenge måde foreldre og besteforeldre er på samme siden med h or nye og ofte og hva besteforeldre orker så kan de ses så ofte de vil😊

Anonymous poster hash: f6f6d...c02

Skrevet

Too much! De skal se barna på deres premisser 😉hvis dere syns det er greit,kan de jo det men...

Anonymous poster hash: 477b7...0d5

Jeg syns det er får mye siden vi får nesten ikke alene tid sammen med barnet vårt siden de skal alltod ha alene tid med h*n, faren syns foreldrene hans ser han får lite..

Skrevet

Hvorfor må han i barnehagen? Kan ikke de levere eventuelt? Kjekt med litt fridager også 😊

Skrevet

Av og til går dt to uker å tre uker før vi treffest, mens andre ganger så vil barna overnatte der hver helg så plutselig sove de vekke hver helg 3-4 ganger på rad, enten en natt eller to.

Det kommer veldig ann på hva som skjer og slikt de bor 2-3 min gå tur unna så ungene springer av og til bort på ettermiddagene også. 😊 Så hender det at de har med ungene til danmark en uke i høstferien og om sommeren en langhelg til dyreparken 😊

Synes så lenge måde foreldre og besteforeldre er på samme siden med h or nye og ofte og hva besteforeldre orker så kan de ses så ofte de vil😊

Dette er hos mormor og morfar.

Farmoren ser de litt sjeldnere og hun elste har overnattet to ganger på sine 7 år.

Men hun er en del eldre en mine foreldre så forstår hun ikke orker. Men hun hjelper til om vi trenger dt.

Skrevet (endret)

i alle fall en gang i uka, i 4-5 timer og sover over kanskje 1-2 ganger i mnd en natt. han er 3 år og 4mnd og til sommeren skal han på ferie i en uke med dem :) er bare hos mine foreldre. farfaren er død og farmor har vi ikke kontakt med

Endret av Blair Waldorf
Skrevet

Hvorfor må han i barnehagen? Kan ikke de levere eventuelt? Kjekt med litt fridager også 😊

Selvsagt. Det hender bestefaren henter og leverer. Lillebroren var hos dem 7 dager om høsten og våren,samt hver lørdag nesten.

Bestefaren er virkelig beste-far. Han henter og leverer andre barnebarna i bhg og skolen. Han har en rød citroen c2 med tre dører,barnebarna kaller bilen rødhette og elsker når han henter dem! Ingen wv tiguan kan måles med den røde bilen!

Skrevet

Barnet er hos min far og hans kone ca to helger i mnd. Min mor ser vi ca 1 gang i året. Besteforeldre på fars side har barnet aldri møtt, og kommer aldri til å møte

Anonymous poster hash: 5c9b3...d61

Annen hver helg hos besteforeldre ? Som å overnatte ? Det er for mye nesten , blir nesten som ha skilte foreldre da jo

Anonymous poster hash: 052c4...4db

Skrevet

Fast en gang i uken på overnatting (mormor og morfar, bor noen hus nedenfor og har god tid til å levere i barnehagen på morningen), ellers kanskje 2-3 ganger i uken noen timer på ettermiddag/helg. Sover hos farmor og farfar også innimellom.

Anonymous poster hash: db296...072

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...