GÃ¥ til innhold

Bare for moroskyld😆....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forestill deg dette.

Si at du får en ny nabo. Plutselig ringer hun på døren å vil se alle rommene i huset ditt. Du viser henne rundt. Hva ville du sagt og følt om huset ditt? Hvordan ser det ut hos deg akkurat nå med tanke på rot og standard i de ulike rommene hos deg?

Her ville jeg unnskyldt tilstanden på badet. Ser ut som om en lokal tornado har herjet der men er bare jeg som driver med sortering av klær.

I stua har to små barn tømt lekekassen så ville nok unnskyldt meg der også og sagt det er på eget ansvar hun baner vei gjennom mulige snublefeller. Ellers ser det fint ut inne og ute.

Trolig hadde jeg blitt supeflau over disse tingene og hadde nok måtte gjort en ekstra innsats om ett plettfritt hjem om hun kon på planlagt besøk senere. Jeg liker at det ser ubebod ut, teit nok, når ukjente kommer på besøk 😉.

Hva med dere?

Anonymous poster hash: 4e9a4...208

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke likt det. Vi har kjøpt oppussingsobjekt, men må vente med annet enn det helt nødvendige til jeg er ferdig med å studere, det vil si alt rent kosmetisk. Badet og kjøkkenet er skikkelig 70-tall, og de andre rommene har vi gjort det beste ut av med maling på gammel strietapet. Ikke noe jeg viser frem for å vise frem, men jeg trives her - dette er hjemmet til familien min.

Anonymous poster hash: 897c9...190
Skrevet

Hadde naboen ringt på og bedt om å få se alle rommene hadde jeg blitt ganske himmelfallen. Makan til frekkhet da!

Her er badet skittent og fullt i ren klesvask og barnerommene ser bombet ut.

Skrevet

Jeg hadde ikke sluppet naboen inn jeg!

Hadde nok kommet med en dårlig unnskyldning om at det passet superdårlig, så hadde jeg dratt ungene med meg ut slik at naboen skulle se at vi faktisk dro.

Hadde holt meg ute til kl 2 ca før vi lydløst hadde listet oss hjem igjen. Ungene hadde fått lagt seg mens jeg hadde hatt stor-rydding i alle rom frem til neste morgen.

På formiddagen ville jeg vinket inn naboen med ett stort smil og en hjemmelaget kake, mens jeg beklaget at jeg måtte avise dagen før...

Jepp har det rotete nå og liker absolutt ikke tanken på at noen skal se det... 🙄

Anonymous poster hash: f1b42...1d3

Skrevet

Hadde blitt utrolig overrasket og mer flau på hennes vegne fremfor mitt eget rot.

Uansett er huset plettfritt nå siden vi er vekkreist på ferie. Vanligvis et fryktelig rotete på kontoret og laben min, men ditt hadde aldri en nabo fått tilgang uansett. Leker litt her og der hadde jeg heller ikke brydd meg om. Og dersom det var litt rot rundt om hadde jeg aldri unnskyldt meg, det er tross alt merkelig nok å komme på uinvitert "innspeksjon".

Anonymous poster hash: c4797...4e7

Skrevet

Da hadde jeg sakt det passer ikke nå!

Skrevet

Er ryddig her, men jeg hadde ikke sluppet henne inn nei. Har en slik nabo og det er UTROLIG slitsomt. Klarer henne ikke.

Anonymous poster hash: dbb97...762

Skrevet

Uff, jeg hadde en sånn nabo en gang jeg leide. Hadde pusset opp leiligheten og våknet en lørdag morgen klokken 7, av at det banket på soveromsvinduet (jeg hadde jo ikke lukket opp når han banket på døren.....). Han ville inn og se på oppussingen :sjokkert:  Jeg var jo helt i ørska, så slapp han inn og han så seg rundt. Var først etterpå at jeg tenkte at det var litt rart. Detter er mange år siden, nå hadde jeg ikke sluppet han, hadde heller ikke sluppet inn naboen til hi. Så det er ikke bare du med snodige naboer hi :legrine:

Anonymous poster hash: 58342...c53
Skrevet

Flau over vårt soverom. Det er aldri reid opp og det er ikke noe koselige bilder på veggene. Soverom nr 2 likedan. Barnets soverom er fint. Stua er ok, bader er ok, vaskeboden kunne vært bedre, min garderobe ser ut som et takras.... Så alt i alt, blanda følelser her ja 😉😉

Anonymous poster hash: a8308...0db

Skrevet

Hadde stusset over spørsmålet men ikke sagt noen unnskyldninger over rom eller hjemmet generelt. Ryddig og rent overalt. En nabo kom spontant innom i går og hun satt seg ned en times tid. Hun så riktignok ikke alle rom men hadde ikke vært noe problem.

Skrevet

Jeg hadde ikke sluppet naboen inn jeg!

Hadde nok kommet med en dårlig unnskyldning om at det passet superdårlig, så hadde jeg dratt ungene med meg ut slik at naboen skulle se at vi faktisk dro.

Hadde holt meg ute til kl 2 ca før vi lydløst hadde listet oss hjem igjen. Ungene hadde fått lagt seg mens jeg hadde hatt stor-rydding i alle rom frem til neste morgen.

På formiddagen ville jeg vinket inn naboen med ett stort smil og en hjemmelaget kake, mens jeg beklaget at jeg måtte avise dagen før...

Jepp har det rotete nå og liker absolutt ikke tanken på at noen skal se det... 🙄

Anonymous poster hash: f1b42...1d3

Samme her :D

Anonymous poster hash: 52376...483

Skrevet

Jeg bryr meg ikke stort om noen ser totet hos oss. Nårjeg forlot huset idag morres var 1etg helt prettfritt, når jeg kom hjem fra jobb så det ut som ett bombenedslag. Ingen antydning til at jeg ryddet og vasket i hele går. Jeg vet det er fire unger som tømte hyller på skolen idag, slang det innen for døra for å farte ut med venner. En overnattingsgjest som har satt fra sg sitt og en stressa mann som skulle på fest, med dertilhørende rot han la igjen til meg. Så når ungene kommer inn igjen og de legger tinga på plass ser det fint ut igjen, men de skal få lov å kose seg idag.

Vi har ett hus det skal se ut som barn og voksne trives i.

Hadde en nabo kommet og skulle se alle rom i huset, hadde jeg bedt naboen snu i døra. Slikt syns jeg ikke noe om faktisk. Be seg inn på kaffe er greit nok, men ikke for å se i alle rom.

Vi fikk besøk av en venn av en venn som vurderte å kjøpe samme type hus som oss, og var veldig usikkr på hvordan huset var inne. Vår felles venn ringte oss for å spørre om han kunne komme for å se. Det syns jeg var helt greit. Veldig anderledes når en vet det kommer noen for å titte i huset og når noen bare står på døra. Når vi har besøk er det ikke alle rom våre gjester skal gå i heller, vårt soverom, kjeller og ungenes rom har ikke voksne gjester noe på være på uten noen grunn syns jeg. Så på soverommet kan skittentøy ligge, kleshauger som skal brettes osv. Disse vil jeg fjerne før evt noen skal titte på rommet.

Anonymous poster hash: 3e784...d11

Skrevet

Hadde vært greit nok. Det er rotete på ett av badene, og bombet på vaskerommet. I tillegg er det kaotisk på lageret. Men ellers er det greit.

Anonymous poster hash: af239...071

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...