Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Vi har er utrolig kult og innovativt konsept vi vil vise Norge 😄 Noen som vet hvordan dette foregår? Anonymous poster hash: de667...6d5
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 Enten sende de Mail. Eller få lokalavisen til å skrive om det og sende Mail med link til avisen. Anonymous poster hash: ac2d8...5b8
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 Ok får prøve det👍Har tenkt så mange ganger hvordan de får tak i alle som er med der. Er jo folk som driver med alt mulig fra alle kanter Anonymous poster hash: de667...6d5
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Ok får prøve det👍Har tenkt så mange ganger hvordan de får tak i alle som er med der. Er jo folk som driver med alt mulig fra alle kanter Anonymous poster hash: de667...6d5 De plukker spennende mennesker fra lokalaviser, folk som har blitt delt på fb, eller de henter inn venner av venner som driver med spennende ting. Har selv vært der, jeg ble hentet pga en reportasje i en avis. De ringte meg da, jeg ringte ikke de. 😊 Anonymous poster hash: ac2d8...5b8
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Jeg har vært der en gang. Da tok de kontakt på telefon. Du kan sikkert sende dem en e-post - de blir vel glade for tips hvis tipsene er gode. De trenger jo alltid stoff. Anonymous poster hash: bc3d0...5f5
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #6 Skrevet 17. juni 2016 De ringte meg å spurte om jeg ville være med Hadde vært med i litt forskjellige små aviser det siste året før det. Anonymous poster hash: 7b7eb...5b7
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #7 Skrevet 17. juni 2016 Du må sende en Mail, så vurderes det om det er interessant for sendingen. De har siste sending før sommeren 24.6 så bør kjappe på om du vil ha det på før sommeren. Anonymous poster hash: ca659...533
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #8 Skrevet 17. juni 2016 send en melding via f bok feks Anonymous poster hash: f7dbc...9ee
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #9 Skrevet 17. juni 2016 Har vært der mange ganger, de har STOR sendeflate å fylle og er som regel veldig takknemlige for tips. Man må jo selvfølgelig fremstå sånn nogenlunde i vater og ha noe å komme med som er interresant for andre og ikke bare sin egen krets, samt at det virker som de har blitt mer forsiktige med kontroversielle temaer og ting rundt foreksempel kosthold/helse/kvakksalveri, så det er jo ikke alt som når igjennom selv om du måtte ha de beste intensjoner. Anonymous poster hash: 3b4af...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå