Gå til innhold

Ang aircondition... Er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På sommeren skal de absolutt ha denne aircondition på.. spyle ut iskald luft.

Her på jobb f.eks. setter de den på 18 grader 😣😣😣 Er jo kaldt??

Også har jeg lagt merke til på Kiwi for. Eks. Iskaldt.. men de ansatte går med shorts... What ???

Er det bare meg?

Anonymous poster hash: 7a0d2...e91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke bare deg, men dere er vel i mindretall kan man si.

Anonymous poster hash: cb3d0...fac

Skrevet

Aircondition er bra, men ikke på 18 grader. På 21-22 er det godt. Liker ikke å måtte ta på meg en genser for å orke å være inne.

Anonymous poster hash: c63aa...c82

Skrevet

Misforstått når de kjører så kaldt. Jeg kjenner faktisk et par stykker som har ullgenser liggende på jobb om sommeren. Helt vilt!

Sløsing med energi og helt unødvendig.

Husker forresten vi var i disneyworld for noen år siden. Der var det sånne busser som gikk til og fra hotellet. Det var kjempevarmt ute, men bussen var iskald. Sjåføren satt der i full uniform og vi passasjerer satt og hutret i sommerklær. Var faktisk så jeg vurderte å ta med et ullsjal til meg og barnet bare pga bussturen.

Anonymous poster hash: 80b2d...4c5
Skrevet

Sånn var det hos oss også, satt og frøs inne og fikk varmesjokk når vi gikk ut. Varmen ble styrt for hele bygget, så det var vanskelig å gjøre noe med (moderne lokaler, så veldig merkelig). Husker jeg spurt sjefen om det mange ganger.

Skrevet

Ser det på menybutikken her jeg bor og. Det er kaldt der inne, og de ansatte går i fleecejakker som er godt lukket igjen. Da er litt kjølig å komme inn  i shorts og t-skjorte da

Anonymous poster hash: f4049...a32
Skrevet

Sååå godt å høre at det er flere som reagerer.

Det er spesielt.

Endelig sommer og de må kjøle ned til en temperatur lavere enn om vinteren...😣😣

Skrevet

Det er veldig deilig med aircondition!

Anonymous poster hash: dd33f...01a

Skrevet

Fryser mye om sommeren ja. I dag satt jeg med poncho (fleece) på jobb. Irriterende å ikke kunne gå i sommerklær på jobb, men må kle seg godt 😝 var like kaldt i dag som når det er midtvinters. Iskald på hendene og innpakka 😏 men nå er det bare jeg som fryser, så kan ikke akkurat kreve at de skal følge meg...

Anonymous poster hash: 14d3d...3e2

Skrevet

Når det gjelder butikker er det nok av hensyn til maten. Er ikke så bra med store svigninger.

Anonymous poster hash: ec01e...a73

Skrevet

Når det gjelder butikker er det nok av hensyn til maten. Er ikke så bra med store svigninger.

Anonymous poster hash: ec01e...a73

Finnes da grenser..?

Skrevet

Fryser mye om sommeren ja. I dag satt jeg med poncho (fleece) på jobb. Irriterende å ikke kunne gå i sommerklær på jobb, men må kle seg godt 😝 var like kaldt i dag som når det er midtvinters. Iskald på hendene og innpakka 😏 men nå er det bare jeg som fryser, så kan ikke akkurat kreve at de skal følge meg...

Anonymous poster hash: 14d3d...3e2

Enig med deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...