Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Vi har bestilt tur dit i august, med barn. Jeg syns det ser supert ut for barnefamilier, men blir litt usikker når jeg leser litt rundt på nettet. Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 2c4c8...966
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 Jeg var der med barn en august for ett par år siden og har ikke tenkt meg tilbake igjen. Hotellet i seg selv var veldig fint men bassengene var utrolig kalde stranda og vannet var veldig skittent. Maten ikke fullt så god heller og det er ett stykke til en by. Anonymous poster hash: e003a...7f4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 Vi var der i august i fjor og jeg syns det var supert. Litt mye bråk fra scenen om kvelden, men ellers helt greit. Syns maten var god og stranda ren. Bassengene var heller ikke kalde. Er min oppfatning. Barna hadde det supert! Anonymous poster hash: aaa72...5cb
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Kjekt nok og god mat, men mye folk og umulig å få solseng. Reiser ikke tilbake, men det var en helt fin ferie vi hadde. To år siden. Anonymous poster hash: 525aa...a53
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Var der i 2010. Fint hotell og fin strand. Var ikke helt imponert over maten + litt trangt i restauranten, men nå er jo dette noen år siden så har sikkert blitt bedre. Kunne fint reist tilbake. God tur & kos dere :-)ps, Lønner seg å være tidlig ute på morgenen for å få solseng hvis du skal være ved bassenget Anonymous poster hash: d3702...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå