Gå til innhold

Birkenstock - hot or not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe hvite i sånn flip-flop design, hvis dere skjønner. Trenger sandaler som er gode å gå i, litt casual style, men så er jeg jålete også.... Er det tingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er litt pinlig å kjøpe, alle har dem jo!

Anonymous poster hash: dbca1...323

Skrevet

Det er skikkelig not, men svært behagelig.

Anonymous poster hash: 4386f...539

Skrevet

Veldig NOT, bortsett fra at de er behagelige. Crocs er også behagelige, og slaskete joggebukser.

Anonymous poster hash: 8cb01...e84
Skrevet

Behagelige på og vil du ha de, kjøp de.

Å ta råd fra folk her er jo håpløst. Her er alt not. 😊

Anonymous poster hash: 6d407...259

Skrevet

Behagelige på og vil du ha de, kjøp de.

Å ta råd fra folk her er jo håpløst. Her er alt not. Anonymous poster hash: 6d407...259

Sant. Personlig syns jeg ikke de på noen måte kan sammenlignes med Crocs... OK, jeg blir vel nødt til å ta et selvstendig valg, da.
Skrevet

Har svarte flip flop, kjøpte de i Italia før den designen kom til / ble populær Norge. De er superbehagelige, jeg elsker å gå med de på grunn sv det, og synes de er ganske fine også. Men kjedelig at alle plutselig har de nå i sommer 😫

Skrevet

Men er de virkelig gode å gå med? Har prøvd de, og synes de kjennes så harde og vonde ut.

Anonymous poster hash: d913a...68a
Skrevet

Sant. Personlig syns jeg ikke de på noen måte kan sammenlignes med Crocs... OK, jeg blir vel nødt til å ta et selvstendig valg, da.

Samme tenkte jeg. Crocs er jo helt forferdelig å se på og ha på.

Birkenstock er ikke så pene men det er kvalitet og gode å ha på.

Anonymous poster hash: 6d407...259

Skrevet

Har svarte flip flop, kjøpte de i Italia før den designen kom til / ble populær Norge. De er superbehagelige, jeg elsker å gå med de på grunn sv det, og synes de er ganske fine også. Men kjedelig at alle plutselig har de nå i sommer

Bruker du din vanlige størrelse? Leser at de er litt store i størrelsen. Vurderer nettbutikk...

Skrevet

Birkenstock må jo være hot, de ble utsolgt på null komma niks nå når Obs hadde kampanje.

Skrevet

Birkenstocks er hot! Hurra for komfort!

Anonymous poster hash: e5fea...540
Skrevet

Supre sandaler, har et par flipflops og et par vanlige. Har str 37, bruker vanligvis 38. Veldig gode å gå i. Mannen har også et par og et av barna.

Anonymous poster hash: a2223...58e
Skrevet (endret)

Jeg vil ikke ha dem. Har et MEGET traumatisk forhold til dem siden min far kjøpte like Birkenstocks til seg selv, meg og min mor regelmessig gjennom hele 1980-tallet 😱😱😱

Jeg ønsket meg rosa pusetøfler m/dusk ...triste saker ...

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Jeg vil ikke ha dem. Har et MEGET traumatisk forhold til dem siden min far kjøpte like Birkenstocks til seg selv, meg og min mor regelmessig gjennom hele 1980-tallet

Jeg ønsket meg rosa pusetøfler m/dusk ...triste saker ...

Haha! Det skjønner jeg godt...
Skrevet

Hot or not, det er ingen tvil om at de er veldig gode for føttene og deres helse. De fleste har for trange sko og spesielt damer risikerer skader på sikt, så da er det bra at man unner føttene litt avslapping.

Jeg har hatt Birkenstock i mange år, men bare som innesko. Gå til et tysk sykehus, da vil du se at 90% av de ansatte har Birkenstock på seg på jobb.

Anonymous poster hash: 7f94b...41e
Skrevet

Jeg bruker birkenstock på beina i min jobb som sykepleier på en travel avdeling. ELSKER de!

Skrevet

stygt, men behagelig :eeeh:

Anonymous poster hash: 238e0...256
Skrevet

Oppskrytt i mine øyne. Kjøpte i fjor sommer når jeg gikk gravid og måtte ha noe behagelig på beina på jobb(hørte jo overalt at de var så behagelige).

Vel, ikke mye behagelige for meg hvertfall, verket mer i beina enn noen sinne. Prøvde ganske lenge å gå de til, men måtte bare gi opp til slutt. Gikk rett og slett over til Adidasslippers de var langt mer behagelige ja.

Bruker de hjemme innimellom, men klarer ikke å gå i de særlig lenge av gangen.

Anonymous poster hash: 1d6ee...2d2
Skrevet

Det er noe som blir feil med fotbuen min i Birkenstock. Jeg hadde et par men elsket dem på ingen måte. Jeg kan heller ikke bruke Asics sko av samme grunn.

Skrevet

Bruker du din vanlige størrelse? Leser at de er litt store i størrelsen. Vurderer nettbutikk...

Vanlige i str. De finnes de som heter supersoft, koster litt mer, men helt fantastisk å ha på!

Anonymous poster hash: 47a03...d91

Skrevet

Det er noe som blir feil med fotbuen min i Birkenstock. Jeg hadde et par men elsket dem på ingen måte. Jeg kan heller ikke bruke Asics sko av samme grunn.

Du er for plattfot, enkelt og greit. Da løste vi den😄👍

Skrevet

Du er for plattfot, enkelt og greit. Da løste vi den

Absolutt ikke, mer motsatt om du skjønner. Veldig høy og lang fotbue og tilhørende høy vrist.

Skrevet

Jeg elsker mine og syns de er fine. Går mye med dem. Beste skoene jeg har hatt. Er gravid og ektra gode for vond rygg

Anonymous poster hash: 5d5fa...5ee

Skrevet

Vanlige i str. De finnes de som heter supersoft, koster litt mer, men helt fantastisk å ha på!

Jeg bruker 38 til vanlig. Bruker 37 i disse

Anonymous poster hash: 5d5fa...5ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...