Gå til innhold

Hvor mye har dere igjen av feriepengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Penger snakker vi lite om, lurer på hvordan vi har det i forhold til andre..?

Vi har 30 000 igjen på konto, de skal dekke mat og ferie til to barn og to voksne.

Vi skal ikke så mye, men en hyttetur (betalt), en tur til Svinesund og Tusenfrydtur. Det bør også bli igjen noen kroner til klær til barna.

Vi får lønn den 12, men vi er lavtlønnede så ingen monsterutbetalingee.

Har lagt av til regninger og litt til sparing og føler selv vi står foran en fin sommerferie,men vi er kanskje å anse som fattige..? 😳

Anonymous poster hash: 6d5ee...164

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha satt av det jeg pleier å få til vanlig i lønn så sitter jeg igjen med 10.000 i feriepenger 😳 Må jo betale lån og regninger og vanlige ting..

Anonymous poster hash: 05a9a...ae7

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har vanlige utgifter i juni også, så alt det må jo betales. Jeg fikk ca 10.000 mer i feriepenger enn jeg får hver mnd og de brukte jeg opp forrige helg!

Skrevet

Jeg er ufør og får ikke feriepenger, har ca 13.000 utbetalt i måneden

Mannen har ca 25.000 utbetalt i måneden og har ikke fått feriepenger enda.

Anonymous poster hash: 873b1...c7f

Skrevet

Fikk i feriepenger omtrent det samme som jeg har i lønn. Har igjen 9000,-

Anonymous poster hash: 4c05a...d45

Skrevet

1000 kr.

Men da er faste utgifter og ferien betalt.

Kjøleskap og frys har mat for to uker, bilen har full tank besnsin og 10000 er satt av til service på bilen og en festival jeg skal på😊

Anonymous poster hash: 00d71...b52

Skrevet

Har ikke fått feriepenger ennå . Men vi får inn over 300.000 kr denne mnd . I feriepenger + lønn. Regninger og lån er betalt, så vi sitter igjen med alt som kommer inn + det vi har på konto fra før da.

Anonymous poster hash: d616f...4e2

Skrevet

Alt, ca 200 000 til sammen. Vi har bufferkonto på minst 500 000 til enhver tid.

Anonymous poster hash: 52e1c...ed0
Skrevet

Store forskjeller mao. Litt som jeg trodde.

Anonymous poster hash: 6d5ee...164

Skrevet

Vi fikk feriepengene tidligere i år. Var på en reise til ca 120.000kr. Så de er brukt opp. Gubben fikk 80.000 og jeg 16.000. Jeg jobbet bare halve året i fjor.

Anonymous poster hash: 0fcb3...b99

Skrevet

Har en del penger på konto og har vel egentlig ikke tenkt over at feriepengene har kommet. Det gjør ikke noen forskjell for meg i så måte. Jeg bruker det jeg trenger å bruke og resten går på høyrentekonto om det er noe igjen og det er det ofte.

Vi pleier ikke å bruke så veldig mye mer penger i ferien enn ellers egentlig. Vi har bobil og det blir da drivstoff, en og annen campingplass og  ev en park eller to som er ekstra utgifter.

Anonymous poster hash: 1de8a...067
Skrevet

Vi får vanligvis 30 000 kr utbetalt hver i mnd., i juni får vi 60 000 kr hver.

Hvordan kan noen få det samme utbetalt i juni som andre mnd.?

Vi skal betale ekstra på huslånet.

Anonymous poster hash: 23964...c0d

Skrevet

Hva jobber dere med dere som får 200 000 - 300 000 tusen i feriepenger + lønn?

Anonymous poster hash: 48fe9...149
Skrevet

Har igjen alt, får ikke lønning før 28/6. Får 45.000kr

Skrevet

Hva jobber dere med dere som får 200 000 - 300 000 tusen i feriepenger + lønn?

Anonymous poster hash: 48fe9...149

Oljen , i utlandet.

Anonymous poster hash: d616f...4e2

Skrevet

Jeg sitter igjen 9000,- når jeg trekker fra det jeg får i lønn hver mnd . Dette har jeg satt på sparekonto. Skal kun på en 3 dagers tur i ferien så det blir ikke brukt så mye .

Anonymous poster hash: 0fb14...f0a

Skrevet

Ingenting, fikk feriepengene i mars(byttet jobb), men heldigvis får mannen min feriepenger, og vi får igjen en del på skatten. Vi skal bare 1 uke til Danmark, og forskjellige dagsturer her i Norge.

Anonymous poster hash: f0d9f...941

Skrevet

Har nå ca 12 000,- igjen. Har betalt de faste utgiftene og det meste av ferien, og jeg er overrasket over hvor mye jeg har igjen😂Så nå blir det sommerklær og dill til datteren😊

Anonymous poster hash: b9fc6...83d

Skrevet

13 000,- er igjen av 30 000.

Har betalt alle regninger, bortsett fra husleia på 10 000,- som forfaller den 1. juli. Og betalt flyreisa til ferien i juli.

Såeh.. Fram til lønning 12 juli har jeg 3000 kr å bruke ;)  

Anonymous poster hash: 7d06d...5c8
Skrevet

Jeg er ufør og får ikke feriepenger, har ca 13.000 utbetalt i måneden

Mannen har ca 25.000 utbetalt i måneden og har ikke fått feriepenger enda.

Anonymous poster hash: 873b1...c7f

Du slipper skatt denne mnd 😉

Anonymous poster hash: d62b2...e4e

Skrevet

Har igjen 80 000 kr 

Anonymous poster hash: 96a35...317
Skrevet

Hehe.. Folk som på død og liv må bruke opp alle pengene sine før nedte lønn.. Interessant..

Jeg har faktisk ikke regnet på det. Men har alltid penger så jeg klarer meg. Er fornuftig, og har bufferkonto. Da slipper en å lure på om en har nok penger.

Anonymous poster hash: 3b322...d80

Skrevet

Hehe.. Folk som på død og liv må bruke opp alle pengene sine før nedte lønn.. Interessant..

Jeg har faktisk ikke regnet på det. Men har alltid penger så jeg klarer meg. Er fornuftig, og har bufferkonto. Da slipper en å lure på om en har nok penger.

Så bra at du er så mye bedre enn alle andre :) Jeg har ikke mye penger, men du er faktisk fattigere enn meg med den tankegangen ;) God sommer :)

Anonymous poster hash: a4fdf...e73

Skrevet

Sparte nettopp 100.000kr av feriepengene til meg og mannen. Har betalt 2/3 av ferien tidligere, skal bare på kort innenlands ferietur i år. Resten av ferien regner jeg med vi kan dekke med den vanlige lønnen.

Anonymous poster hash: 464e8...01f

Skrevet

Så fint for deg. Saken er at ikke alle andre er likt stilt som deg.

Anonymous poster hash: b9fc6...83d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...