Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Min mann har en helt vill hårvekst på kroppen. Jeg er sikker på at 85% av kroppen er dekket. Tykt langt hår. Veldig tett. Nå er det slik at mannen min vil gjerne jeg skal ta bort det på ryggen og skuldrene. Samt rundt kragebenet. Han liker ikke å gå i bassenget med så mye hår. Og det skjønner jeg. Problemet er at det er krevende å få barbert alt. Han takler ikke voksing. Det har vi prøvd. Så nå barberer jeg først med en klippemaskin og så barberer jeg med høvel. Allerede dagen etter er det begynt å vokse ut. Nå skal vi på ferie snart og det blir mye bading. Og jeg må barbere hver andre dag. Finnes det noe som gjør dette letter? Hjelp. Vi har prøvd sånn man smører på som gjør at hårene detter av. Men den reagerte han på. Anonymous poster hash: dd468...424
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 Er håret mørkt? Da kan dere bruke sånn hjemmelaser. Ev spandere en runde på en klinikk for det. Det er aboslutt verdt det! Anonymous poster hash: 3c887...292
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 Er håret mørkt? Da kan dere bruke sånn hjemmelaser. Ev spandere en runde på en klinikk for det. Det er aboslutt verdt det! Anonymous poster hash: 3c887...292 Ja det er mørkt. Men rekker ikke det før ferien. Takk for svar Anonymous poster hash: dd468...424
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Hvorfor takler han ikke voksing? Anonymous poster hash: 6b30c...218
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Hvorfor takler han ikke voksing? Anonymous poster hash: 6b30c...218 Han har så tander hud. Og blir veldig rød i huden. Tror han reagerer på kremen. Har prøvd flere typer. Han får rødt utslett etterpå. Anonymous poster hash: dd468...424
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #6 Skrevet 17. juni 2016 Har lest at hårfjerning med sukkerpasta gir mindre irritasjon og smerte. Er mest utbredt i Asia/Afrika men noen klinikker driver med det her i Norge også. Google det Anonymous poster hash: e91ad...29b
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #7 Skrevet 17. juni 2016 Kanskje epilator er en mulighet? Anonymous poster hash: 498d3...c23
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #8 Skrevet 17. juni 2016 Kjøp sånn maskin for å fjerne permanent (laserdings). Det hjelper allerede etter første gang. Må gjentas hver 14. dag i starten. Høvel i mellom. Anonymous poster hash: 3c887...292
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #10 Skrevet 17. juni 2016 Han har så tander hud. Og blir veldig rød i huden. Tror han reagerer på kremen. Har prøvd flere typer. Han får rødt utslett etterpå. Anonymous poster hash: dd468...424 Har dere bare prøvd det hjemme, eller har han prøvd i hudpleiesalong og? Tenker at det kan være bedre å gjøre det hos noen som er gode på det, men det er jo ikke sikkert han tåler det uansett Anonymous poster hash: effaa...15f
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #11 Skrevet 17. juni 2016 Har dere bare prøvd det hjemme, eller har han prøvd i hudpleiesalong og? Tenker at det kan være bedre å gjøre det hos noen som er gode på det, men det er jo ikke sikkert han tåler det uansett Anonymous poster hash: effaa...15f Bare hjemme. Han er så flau at han tør ikke gå dit. Hi Anonymous poster hash: dd468...424
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #12 Skrevet 17. juni 2016 Er det hjemmevoksing dere har prøvd? I såfall vil jeg anbefale en tur på salong, det blir noe annet. Anonymous poster hash: b3a73...dc1
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #13 Skrevet 17. juni 2016 Bare hjemme. Han er så flau at han tør ikke gå dit. Hi Anonymous poster hash: dd468...424 Så dumt, kan godt være at han kunne fått et bra resultat da. Tror nok de som driver med det er vant til det meste, og at har ingenting å være flau for Anonymous poster hash: effaa...15f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #14 Skrevet 18. juni 2016 Jeg er hudterapaut og jobber på en av de store vokskjedene i Oslo. Skal love deg at han ikke blir den eneste som vokser ryggen. Er så mange menn som kommer inn om sommeren med MASSE hår. Så det burde han ikke være flau over i det hele tatt. Hvis han har sensetiv hud så kan man enten bruke varm voks for sensetiv hud eller sugaring som er da sukker pasta. Litt mindre vondt og litt mer skånsomt for huden. Anonymous poster hash: f7e78...34f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #15 Skrevet 18. juni 2016 Jeg er hudterapaut og jobber på en av de store vokskjedene i Oslo. Skal love deg at han ikke blir den eneste som vokser ryggen. Er så mange menn som kommer inn om sommeren med MASSE hår. Så det burde han ikke være flau over i det hele tatt. Hvis han har sensetiv hud så kan man enten bruke varm voks for sensetiv hud eller sugaring som er da sukker pasta. Litt mindre vondt og litt mer skånsomt for huden. Anonymous poster hash: f7e78...34f Takk for svar. Jeg tror nok at hvis vi hadde bodd i Oslo hadde det vært lettere for han å få fjernet hår på ryggen. Men vi bor i en liten by der er litt sånn at alle kjenner alle. Men skal prøve å overbevise han 😊 Hi Anonymous poster hash: dd468...424
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #16 Skrevet 18. juni 2016 Takk for svar. Jeg tror nok at hvis vi hadde bodd i Oslo hadde det vært lettere for han å få fjernet hår på ryggen. Men vi bor i en liten by der er litt sånn at alle kjenner alle. Men skal prøve å overbevise han Hi Anonymous poster hash: dd468...424 Dere har ikke mulighet til å reise til en naboby da, hvor ikke alle kjenner alle Anonymous poster hash: effaa...15f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #17 Skrevet 18. juni 2016 Dere har ikke mulighet til å reise til en naboby da, hvor ikke alle kjenner alle Anonymous poster hash: effaa...15f Jo vi har jo det. Men er en 2,5 timers kjøretur en vei. Så blir litt langt. Bedre å få han til å gjøre det her. Billigere å 😁 Anonymous poster hash: dd468...424
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå