Gå til innhold

Gave til noen "over there" ... hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger gavetips.. Mat/sjokolade er ikke aktuelt da vi har lang reisevei og det er veldig varmt. Fra før har de fått ostehøvel, bøker om Norge og strikka votter og lester.

Jeg er helt blåst og kommer ikke på noe. Eneste jeg har tenkt på er et vaffeljern. Da kunne vi ha laget vafler og de kunne fått oppskriften. Saken er at jeg tror de har et, men tror det er for belgiske vafler.

Andre gode ideer? Hjeeelp 😐

Anonymous poster hash: 133b6...a07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bakte rundstykker da jeg var der, de hadde aldri smakt hjemmebakte før.

Ellers kan du fryse 1,5 l flasker og ha i en myk kjølebag som du putter i kofferten. Da holder matvarene seg bra. Melkesjokolade er veldig populært.

Anonymous poster hash: 99d15...ecc

Skrevet

Noen puter eller pledd med Mariusmønster? Hvis du vil ha det så norsk som mulig.

Anonymous poster hash: 92d41...bb7

Skrevet

Jeg bakte rundstykker da jeg var der, de hadde aldri smakt hjemmebakte før.

Ellers kan du fryse 1,5 l flasker og ha i en myk kjølebag som du putter i kofferten. Da holder matvarene seg bra. Melkesjokolade er veldig populært.

Anonymous poster hash: 99d15...ecc

Sorry altså, men sammenlignet med utenlandsk melkesjokolade smaker norsk melkesjokolade dritt.

Anonymous poster hash: a10cd...990

Skrevet

Sorry altså, men sammenlignet med utenlandsk melkesjokolade smaker norsk melkesjokolade dritt.

Anonymous poster hash: a10cd...990

HELT uenig! 👎 Ingen utenlandsk sjokolade kan måle seg med den norske. Våre amerikanske slektninger kjøper alltid med seg en bunke med melkesjokolade/firkløver for å ta med hjem mår de er her på besøk.

Anonymous poster hash: 733de...db7

Skrevet

Bare husk å sjekke hva som er lov å ta med seg inn i landet av matvarer, slik at du ikke får trøbbel.

Skrevet

Matvarer går ikke da vi ikke er hos de før etter halvannen uke etter vi reiser.

Var å sjekket rørospledd, men de var for dyre.

Ja, nei jeg vet ikke lenger 😯

Anonymous poster hash: bad0f...59f

Skrevet

Jeg hadde kjøpt noe norsk design. f.eks fra purnorsk.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...