Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Jeg trenger gavetips.. Mat/sjokolade er ikke aktuelt da vi har lang reisevei og det er veldig varmt. Fra før har de fått ostehøvel, bøker om Norge og strikka votter og lester. Jeg er helt blåst og kommer ikke på noe. Eneste jeg har tenkt på er et vaffeljern. Da kunne vi ha laget vafler og de kunne fått oppskriften. Saken er at jeg tror de har et, men tror det er for belgiske vafler. Andre gode ideer? Hjeeelp 😐 Anonymous poster hash: 133b6...a07
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 Jeg bakte rundstykker da jeg var der, de hadde aldri smakt hjemmebakte før. Ellers kan du fryse 1,5 l flasker og ha i en myk kjølebag som du putter i kofferten. Da holder matvarene seg bra. Melkesjokolade er veldig populært. Anonymous poster hash: 99d15...ecc
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 Noen puter eller pledd med Mariusmønster? Hvis du vil ha det så norsk som mulig. Anonymous poster hash: 92d41...bb7
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Jeg bakte rundstykker da jeg var der, de hadde aldri smakt hjemmebakte før. Ellers kan du fryse 1,5 l flasker og ha i en myk kjølebag som du putter i kofferten. Da holder matvarene seg bra. Melkesjokolade er veldig populært. Anonymous poster hash: 99d15...ecc Sorry altså, men sammenlignet med utenlandsk melkesjokolade smaker norsk melkesjokolade dritt. Anonymous poster hash: a10cd...990
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Sorry altså, men sammenlignet med utenlandsk melkesjokolade smaker norsk melkesjokolade dritt. Anonymous poster hash: a10cd...990 HELT uenig! 👎 Ingen utenlandsk sjokolade kan måle seg med den norske. Våre amerikanske slektninger kjøper alltid med seg en bunke med melkesjokolade/firkløver for å ta med hjem mår de er her på besøk. Anonymous poster hash: 733de...db7
mamma_til_verdens_beste Skrevet 17. juni 2016 #6 Skrevet 17. juni 2016 Bare husk å sjekke hva som er lov å ta med seg inn i landet av matvarer, slik at du ikke får trøbbel.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #7 Skrevet 17. juni 2016 Matvarer går ikke da vi ikke er hos de før etter halvannen uke etter vi reiser. Var å sjekket rørospledd, men de var for dyre. Ja, nei jeg vet ikke lenger 😯 Anonymous poster hash: bad0f...59f
minimii Skrevet 17. juni 2016 #8 Skrevet 17. juni 2016 Jeg hadde kjøpt noe norsk design. f.eks fra purnorsk.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå