Gå til innhold

Store barn og fri fra jobb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Femtenåringen skal til lege og jeg må av div årsaker være med. Fri fra jobb med lønn?

Anonymous poster hash: 97b75...31a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på hva kontrakten din sier. De fleste har ikke fri med lønn for slikt, men mulig noen har. Kommunen har gode ordninger på endel området vet jeg. Mulig det går under omsorgsperimisjon...

Hadde det vært snakk om en time eller to hadde jeg fått fri med lønn, selv om jeg ikke har krav på det. Jeg har en grei sjef, og jeg er veldig fleksibel tilbake så det er grunnen til at jeg får det.

Anonymous poster hash: da27e...eaa

Skrevet

Kommer ann på hva kontrakten din sier. De fleste har ikke fri med lønn for slikt, men mulig noen har. Kommunen har gode ordninger på endel området vet jeg. Mulig det går under omsorgsperimisjon...

Hadde det vært snakk om en time eller to hadde jeg fått fri med lønn, selv om jeg ikke har krav på det. Jeg har en grei sjef, og jeg er veldig fleksibel tilbake så det er grunnen til at jeg får det.

Anonymous poster hash: da27e...eaa

I kommunalsektor er det opp til 12 år, over om barnet har spesiellebehov som gjør at foreldre må være med :-)

Anonymous poster hash: 706f3...d7a

Skrevet

Man kan søke velferdspermisjon. Det varierer om man får med eller uten lønn.

Skrevet

Her får vi velferdspermisjon med lønn for å følge barn opptil 18 år til lege. Men dette gjelder ikke vanlig legetime. Kun dersom det er noe spesielt. F.eks en kollega sin datter på 17 skulle opereres og hun fikk fri en dag for å følge henne og være sammen med henne en dag på sykehus.

Anonymous poster hash: ae34c...9d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...