Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Jeg er absolutt ikke på slanker'n men har så mye å gjøre om dagen på jobb at jeg ikke rekker å spise så mye. I dag har jeg spist -2 rugsprø med kokt skinke og ost til frokost. Vann og svart kaffe. (Klokka 10) - klokken 17 spiste jeg en bolle med havregrøt lagd på 50-50 vann og ekstra lett melk. En spiseskje naturlig lett syltetøy over. Vann - 3 rugsprø med baby leaf under, kokt skinke og ost. Vann. Drukket noen kopper svart kaffe i mellom. Har ikke følt meg sulten og føler jeg har fått i meg nok i dag. Har gått på 2 turer med hunden før og etter jobb. Jeg vet det er sjokkerende dårlig kosthold om dagen men det vil bedre seg når det roer seg på jobb. Barna er hos Pappan sin, bare så det er sagt, så de merker ikke dette dårlige kostholdet. Anonymous poster hash: 405dc...32e
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Utrolig lite, ikke halvparten av hva du burde spist engang. Det er ikke mer enn frokost og lunsj. Anonymous poster hash: c659d...e8b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 Det er jo helt ræva kalorimessig... Anonymous poster hash: 90642...1b4
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #4 Skrevet 16. juni 2016 Okey, jeg får prøve å spise ordentlig middag i morgen. Anonymous poster hash: 405dc...32e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 Okey, jeg får prøve å spise ordentlig middag i morgen. Anonymous poster hash: 405dc...32e Ser du virkelig ikke selv at det der er alt for lite? Du sulter deg rett og slett. Ikke bra å spise så lite. Spis ordentlig frokost, lunsj, middag og kvelds. Gjerne litt i mellom også, en frukt, neve nøtter, litt grønnsaker o.l... Anonymous poster hash: 8fcc7...075
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #6 Skrevet 17. juni 2016 Jeg er absolutt ikke på slanker'n men har så mye å gjøre om dagen på jobb at jeg ikke rekker å spise så mye. I dag har jeg spist -2 rugsprø med kokt skinke og ost til frokost. Vann og svart kaffe. (Klokka 10) - klokken 17 spiste jeg en bolle med havregrøt lagd på 50-50 vann og ekstra lett melk. En spiseskje naturlig lett syltetøy over. Vann - 3 rugsprø med baby leaf under, kokt skinke og ost. Vann. Drukket noen kopper svart kaffe i mellom. Har ikke følt meg sulten og føler jeg har fått i meg nok i dag. Har gått på 2 turer med hunden før og etter jobb. Jeg vet det er sjokkerende dårlig kosthold om dagen men det vil bedre seg når det roer seg på jobb. Barna er hos Pappan sin, bare så det er sagt, så de merker ikke dette dårlige kostholdet. Anonymous poster hash: 405dc...32e Dette veit du er ekstremt lite selv Anonymous poster hash: a330f...2a9
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #7 Skrevet 17. juni 2016 Jeg tenker at om du er nødt til å spørre om noe så åpenlyst på et forum bør du virkelig ta kontakt med en ernæringsfysiolog. Anonymous poster hash: 66894...0f4
TPK Skrevet 17. juni 2016 #8 Skrevet 17. juni 2016 Alt for lite. Hvis du vet at du får en travel dag må du i det minste sørge for en stor frokost. F.eks omelett med salat og to grovbrødskiver. Planlegg dagens måltider, ta med deg noe kjapt som du kan hive i deg på ett minutt hvis det er så travelt. En banan, nøtter, energibar er ok nødløsninger.
Mostly Harmless Skrevet 17. juni 2016 #9 Skrevet 17. juni 2016 Hvis du ikke slanker deg, er det ikke noe poeng å spise knekkebrød og lage grøten med en blanding av vann og ekstra lett melk. Vanlige brødskiver og grøt laget på bare melk ville tatt nøyaktig like lang tid, men ville gitt deg litt mer kalorier. Sikker på at du ikke trigges litt av å klare spise så lite, og bruker travel jobb som unnskyldning for å sulte deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå