Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Jeg styrer mye opp om natta med tvillinger som ikke sover helt som de skal enda, og må derfor ha på meg noe bekvemt i senga. Hater ellers klær på i senga, truser som graver seg inn i rompa og overdeler som ikke snur seg samtidig med meg 😂 Har derfor begynt å sove med stram singlet og sånn løs nattshorts fra HM. Har jo ikke 25 av disse, så mitt spørsmål er, hvor mange netter er det ok og sove med samme shorts ? En, to, tre??? Noen bud ? Anonymous poster hash: 50c14...2f4
Syngensang Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Akkurat det bestemmer du heilt sjølv😄 vanskeleg å gå råd og. Eg svettar som ein gris og lek melk om nettene, så eg likar å bytte overdel ofte, og truse kvar dag sjølvsagt. Men om denne shortsen din er vid kan du vel bruke den fleire netter kanskje? Om du ikkje svettar og lek så kan du vel bruke toppen i mange dagar?(Sjøl om eg kanskje ville tenkt at den shortsen er som ei truse om du ikkje brukar noko under, og dermed bytta kvar dag). Men dette er opp til deg. Mine tvillingar gjer seg iallfall katten i om eg lukter svette og gammal surmjølk😂😂 men du kan vel kjøpe eit nattsett til og vaske? Sidan eg har tvillingar sjølv veit eg at det er ikkje noko problem å samle opp klesvask nok til å sette på ei maskin om dagen😉. Men mogleg du ikkje har to supergulparar. Det har eg.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #4 Skrevet 16. juni 2016 Nattshorts bruker jeg ofte ei uke, og da har jeg truse på. Overdel bytter jeg hver dag siden jeg lekker en del melk, og til nød to hvis innleggene holder seg Anonymous poster hash: 87a81...a0b
TPK Skrevet 17. juni 2016 #5 Skrevet 17. juni 2016 2-3 hvis ikke du svetter mye eller lekker melk, får gulp på osv. Har du truse under shortsen vil jeg si 4 dager på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå