Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Går fortiden ikke på prevansjon pga sykdom. Brukte kondom, men den sprakk.. Tok angrepille innen 72 timer, men er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning en gang i løpet av disse timene! Det jeg lurer på er om det er mulig og være uheldig å hatt eggeløsning før pillen ble inntatt slik at jeg har blitt gravid? Slik jeg har forstått det så hindrer denne pillen eggeløsning, men kan den også "avslutte" en graviditet? Jeg har nå en halv uke igjenn til mens. Hatt brystspreng og smerter i brystvortene siden dagen jeg tok pillen! Noen med erfaring? Anonymous poster hash: fc52a...9cb
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Hvis du veier 75kg eller mer så har pillen redusert virkning/virker ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: b60e1...b48
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 Jeg veier 50 kg. Hi Anonymous poster hash: fc52a...9cb
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #4 Skrevet 16. juni 2016 Går fortiden ikke på prevansjon pga sykdom. Brukte kondom, men den sprakk.. Tok angrepille innen 72 timer, men er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning en gang i løpet av disse timene! Det jeg lurer på er om det er mulig og være uheldig å hatt eggeløsning før pillen ble inntatt slik at jeg har blitt gravid? Slik jeg har forstått det så hindrer denne pillen eggeløsning, men kan den også "avslutte" en graviditet? Jeg har nå en halv uke igjenn til mens. Hatt brystspreng og smerter i brystvortene siden dagen jeg tok pillen! Noen med erfaring? Anonymous poster hash: fc52a...9cb Brystspreng/smerte er faktisk ikke så unormalt etter man tar nødprevensjons pilla, men det kan også være at du er gravid tross pillen. Pilla avslutter ikke et svangerskap nei. Anonymous poster hash: f9334...802
Ylva og Mathilde Skrevet 16. juni 2016 #5 Skrevet 16. juni 2016 EllaOne utsetter eggløsning, men hvis den er tatt etter EL virker den ikke.
Ylva og Mathilde Skrevet 16. juni 2016 #6 Skrevet 16. juni 2016 EllaOne utsetter eggløsning, men hvis den er tatt etter EL virker den ikke. Fikk du Norlevo eller EllaOne forresten?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #7 Skrevet 16. juni 2016 Du kan være gravid ja, men det er masse hormoner i pilla som kan gi deg alle mulige symptomer. Ta en test du. Anonymous poster hash: 1cd2b...887
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #8 Skrevet 16. juni 2016 Du må nok bare smøre deg med tålmodighet noen dager, og ta en test..... Anonymous poster hash: f8f80...4fe
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #9 Skrevet 16. juni 2016 Brukte den som man kan ta etter 5 dager. Eneste dem hadde på apoteket (var vist en nyere en). Jeg er faktisk redd for at jeg kan ha hatt eggeløsning før jeg fikk inntatt tabletten. Leste på bivirkningene, så da at man kunne få brystspreng. Har to barn fra før hvor jeg har merket veldig godt at jeg var gravid. Kjenner ikke det samme nå, men symptomene fikk jeg ikke før noen dager etter forventet mens.. Og dit er jeg ikke kommet enda! Får nok bare smøre meg med tolmodighet å vente ! Anonymous poster hash: fc52a...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå