Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Jeg satte på vippe extensions for rett over 3 uker siden og betalte 2000,- for dette.Etter èn uke var de stygge. Jeg kontaktet dem som satte dem på og ba dem om å ta dem av noe de skule gjøre (har time neste uke), men jeg synes forsatt ikke at det er "nok" at dem fjerner dem gratis (som jeg selv måtte påpeke). Er det frekt å be om en form for komponsasjon? Jeg betate tross alt 2000,- for noe som skulle vare i mellom 5 - 9 uker før det var behov for påfylling. De ligger ikke fint, men stikker ut overalt. Ser rotete ut. I tillegg er dem lagt på "feil" for en falsk vippe er festet i opptil 3 av mine ekte. Det gjør vondt å ha dem på Anonymous poster hash: 71246...0e8
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Klart så skal ikke 1 vipp være limt fast i 3 av dine egne. Vippene varer dessverre ikke i 9 uker, anbefalt å ta refill etter 3/4 uker alt ettersom hvor ofte dine egene slipper fra roten. Bustete blir de om du ikke børster de hver dag👍 Anonymous poster hash: d481d...b7a
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 Klart så skal ikke 1 vipp være limt fast i 3 av dine egne. Vippene varer dessverre ikke i 9 uker, anbefalt å ta refill etter 3/4 uker alt ettersom hvor ofte dine egene slipper fra roten. Bustete blir de om du ikke børster de hver dag Anonymous poster hash: d481d...b7a Jeg børster de 2 ganger til dagen, men de er limt på både opp-ned og sidelengs på meg Anonymous poster hash: 71246...0e8
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #4 Skrevet 16. juni 2016 Du burde prøve å høre om det er noe mulighet til at du kan få igjenn isåfall halvparten av beløpet. Det som er dumt er jo at du har hatt de i 3 uker. Hadde du dratt med en gang så kunne du krevd å få igjenn alt. Anonymous poster hash: d481d...b7a
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #5 Skrevet 16. juni 2016 jobber med dette selv, og vi tar oss godt betalt for pirkete arbeid, men da skal det jamen være ordentlig også, jeg tar 1800,- med gratis påfyll etter 2uker, nettopp fordi det blir fort stygt i løpet av kort tid den første gangen. etter dette påfyllet, anbefaler jeg kunden å komme tilbake etter ca 3uker, ikke noe lengre. vippehårene lever ikke noe særlig lengre og vil falle av av seg selv. så at du har fått time i neste uke, når du var så misfornøyd, det syns jeg er litt drøyt. det skulle du fått me det samme. samme med kompensasjon. skulle likt å sett bildet av dem med det samme dem ble påført. alle kan gjøre feil, men det skal ikek kunden betale for. i starten når jeg begynte tok jeg 300kr for jobben, men da hadde ikke kunden klagerett, da dem kun betalte for materialet da jeg trengte å øve. Anonymous poster hash: ad30f...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå