Gå til innhold

Venner som oppfører seg som forelska fjortiser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så irritert på to venninner jeg. Facebooken deres er en eneste vegg av intern spam humor. Nametest med 'hvem har deg i hjertet/er din store kjærlighet' og 'savner deg' når den andre er i møte eller lignende. HELE VEGGEN. FULL.

Lurer nesten på om de er lesbiske, og er de ikke det bør de nesten bli det for de er virkelig slitsomme. Jeg vet jeg kan skjule innhold fra de, men allikevel.. Er det normalt at voksne folk har sånne skole-aktige forhold? Hjerter på veggen, snakker i telefon hele tiden, er sammen så fort de kan, osv? Når de ikke er sammen snakker de om den andre hele tiden. Slitsomt og pinlig eller??

Anonymous poster hash: b351e...104

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tillegg har de aldri tid til andre. Hvis jeg ringer en av de har de alltid 'migrene' og må legge på... For så å poste statuser på fb om hvor bestevenner de er. Omg

Skrevet

Hahah. Litt sjalu du da eller?

"Omg" er også forbeholdt fjortiser.

Anonymous poster hash: 2117d...06c

Skrevet

Oi du hørtes sjalu ut 😳

Anonymous poster hash: ec840...639

Skrevet

Hæ? Er ikke sjalu, syns bare det er pinlig?

Skrevet

Slik oppførsel er utrolig klein, pinlig og barnslig. Både mellom kjærester og venninner. Det er en aldersgrense for slik oppførsel.

Anonymous poster hash: 79a1c...599
Skrevet

Slik oppførsel er utrolig klein, pinlig og barnslig. Både mellom kjærester og venninner. Det er en aldersgrense for slik oppførsel.

Hva sier man til sånt egentlig? Virker som de lever helt i sin egen lille boble hvor det bare er de-konstant

Skrevet

Hva sier man til sånt egentlig? Virker som de lever helt i sin egen lille boble hvor det bare er de-konstant

Man sier vel vanligvis ingen ting. I såfall måtte det jo vært "Du, de greiene du og X diver med på Facebook er utrolig pinlig å være vitne til. Dere er jo voksne damer, og det der er fjortisoppførsel!", og da blir vel lett stemningen ugrei. Jeg for min del ville nok ikke orket å ha venninner som fjaset slik, det blir bare for rart for meg. Men vil du beholde vennskapet er jeg redd du bare må bite tenna sammen.

Skrevet

Man sier vel vanligvis ingen ting. I såfall måtte det jo vært "Du, de greiene du og X diver med på Facebook er utrolig pinlig å være vitne til. Dere er jo voksne damer, og det der er fjortisoppførsel!", og da blir vel lett stemningen ugrei. Jeg for min del ville nok ikke orket å ha venninner som fjaset slik, det blir bare for rart for meg. Men vil du beholde vennskapet er jeg redd du bare må bite tenna sammen.

Jeg syns det er flaut og ser at flere trekker seg unna de, men virker ikke som de bryr seg. Hvis noen skriver 'har dere ikke noe liv' ender det alltid opp med at de blir beskyldt for å være sjalu eller lignende. Verste er at dette er voksen damer med barn..

Skrevet

du får la være og se da vettu :)

Skrevet

Du her heldig, HI, som har så lite problemer i livet at dette er det du bryr deg om. Gratulerer med det. 

Anonymous poster hash: 5feb2...a5d
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er mest barnslig. Å skrive slikt på Facebook, eller å si at noen IKKE kan skrive slikt på Facebook, eller å skrive at de ikke har noe liv?!

Fint med nære vennskap. Teit å diktere hva andre kan og ikke kan. Og å antyde at noen ikke har et liv? Patetisk

Anonymous poster hash: 6c4a4...4a7

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er mest barnslig. Å skrive slikt på Facebook, eller å si at noen IKKE kan skrive slikt på Facebook, eller å skrive at de ikke har noe liv?!

Fint med nære vennskap. Teit å diktere hva andre kan og ikke kan. Og å antyde at noen ikke har et liv? Patetisk

Nei, selvsagt, er jo jeg som er den merkelige her, for all del.

Skrevet

Ja, når du blir så oppbragt over noe sånt som dette, så er det deg som er den merkelige faktisk. 

Skrevet

Du er redaktør for din egen Facebook side.

Jeg skjuler det som for meg uinteressant. Fotball, bilder med livsmottoer, ensidig politikk etc etc. Selv om jeg synes det er bare vas, betyr det ikke at personene som poster slikt er teite.

Skrevet

Ja, når du blir så oppbragt over noe sånt som dette, så er det deg som er den merkelige faktisk.

Ja, det å bli irritert over at voksne folk oppfører seg skikkelig barnslig på Facebook er direkte sykt. Bør komme meg dps for utredning tenker jeg

Skrevet

Du er redaktør for din egen Facebook side.

Jeg skjuler det som for meg uinteressant. Fotball, bilder med livsmottoer, ensidig politikk etc etc. Selv om jeg synes det er bare vas, betyr det ikke at personene som poster slikt er teite.

Det er nå en gang sånn at jeg faktisk anser disse jentene som venner av meg, og de har av og til faktisk interessante ting å melde. Sånn utenom nå en stund, hvor alt er 'jeg elsker deg' og nametest

Skrevet

Ja, det å bli irritert over at voksne folk oppfører seg skikkelig barnslig på Facebook er direkte sykt. Bør komme meg dps for utredning tenker jeg

Nei, det er det ingen som har sagt. Du trenger ikke å overdrive heller.

Skrevet

Det er nå en gang sånn at jeg faktisk anser disse jentene som venner av meg, og de har av og til faktisk interessante ting å melde. Sånn utenom nå en stund, hvor alt er 'jeg elsker deg' og nametest

Men da får du leve med alt det andre også. 

Skrevet

Nei, det er det ingen som har sagt. Du trenger ikke å overdrive heller.

Beklager, har lært av venninnene mine😅

Skrevet

Ingen er perfekte...men det er vel nærliggende å tenke at det ligger noe mer bak din irritasjon her. Å synes de er slitsomme og barnslige er litt slemt hvis dette er nære venner...

Skrevet

Ingen er perfekte...men det er vel nærliggende å tenke at det ligger noe mer bak din irritasjon her. Å synes de er slitsomme og barnslige er litt slemt hvis dette er nære venner...

Nei. De ER barnslige og slitsomme. De er opphengt i hverandre på en måte som er skremmende. Jeg overdriver ikke når jeg sier at de oppfører seg som forelska fjortiser, for de GJØR det. Tenåringen til den ene av de er FLAU over mora si!

Skrevet

Nei. De ER barnslige og slitsomme. De er opphengt i hverandre på en måte som er skremmende. Jeg overdriver ikke når jeg sier at de oppfører seg som forelska fjortiser, for de GJØR det. Tenåringen til den ene av de er FLAU over mora si!

Jeg bare lurer på hvorfor det at de er barnslige plager deg?

Jeg har hatt venner som har oppført seg veldig dumt etter mitt syn, men deres oppførsel plager jo ikke meg i veldig stor grad.

Tenåringer kan Være flau over foreldrene sine bare fordi de puster inn oksygen.

Skrevet

Men, er dette noe å lage en sak av? 

Anonymous poster hash: d3d56...7b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...