Gå til innhold

Tror jeg har driti på leggen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unga selger tinga sine i gata. Jeg liker det ikke, men tippet det hele ville gå over av seg selv for ingen gidder vel stoppe å kjøpe?! Men jo da, de får penger av forbipasserende, godterier osv 😳 Vi bor i et nabolag med mye pensjonister. Tror dere de gamle snart går lei? 😂 Må jeg ha loppis i porten i hele sommer? 😱🙈

Anonymous poster hash: 5d9b3...82c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine gjorde også det en gang, solgte muffins og saft. Alle pengene sendte vi til Røde Kors og de fikk diplom med takk for innsatsen tilbake. Ble med den ene gangen...

Anonymous poster hash: cce82...a15

Skrevet

Haha jeg ser ikke problemet, syntes sånt var kjempegøy da jeg var barn! ;)

Anonymous poster hash: 9b575...030
Skrevet

Haha jeg ser ikke problemet, syntes sånt var kjempegøy da jeg var barn! ;)

Anonymous poster hash: 9b575...030

Ja, de synes det er kjempe gøy. Stopper alle biler, har plakater i hele gata, spiller musikk, hyler og roper 😂 Men, jeg hadde håpet de gikk lei her forrige dagen kan du si 🙈😂

Hi

Skrevet

De har strengt tatt ikke lov til å selge ting uten tillatelse. Særlig ikke mat. Kan være greit å være obs på.

Anonymous poster hash: 7fc3a...123
Skrevet

De har strengt tatt ikke lov til å selge ting uten tillatelse. Særlig ikke mat. Kan være greit å være obs på.

Anonymous poster hash: 7fc3a...123

De selger ikke mat og her er det loppis i annenhver garasje bortover, men jeg kommer fra Oslo, så jeg synes det hele er kleint altså

Hi

Skrevet

Husker da jeg var liten så solgte jeg og ting i gaten. Jeg robbet skapene hjemme og solgte blant annet mammas strykejern for 5 kroner til naboen.

Anonymous poster hash: e42bd...330

Skrevet

Husker da jeg var liten så solgte jeg og ting i gaten. Jeg robbet skapene hjemme og solgte blant annet mammas strykejern for 5 kroner til naboen.

Anonymous poster hash: e42bd...330

😂

Skrevet

Ja, de synes det er kjempe gøy. Stopper alle biler, har plakater i hele gata, spiller musikk, hyler og roper Men, jeg hadde håpet de gikk lei her forrige dagen kan du si

Hi

Syns du kan bruke litt tid på ungene dine og lære at de ikke hyler og roper

Anonymous poster hash: c6739...bc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...