Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Har sett noen tabletter og lurer på om det er noen som vet eller har hørt at det fungerer? Anonymous poster hash: 74985...b99
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Sånt noe er som regel bare tull. I beste fall kan du kanskje kvitte deg med (forhåpentligvis) overflødig væske. Prøv heller et balansert kosthold og fysisk aktivitet. Anonymous poster hash: 43cbb...db6
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 Sånt noe er som regel bare tull. I beste fall kan du kanskje kvitte deg med (forhåpentligvis) overflødig væske. Prøv heller et balansert kosthold og fysisk aktivitet. Anonymous poster hash: 43cbb...db6 Takk for svar. Tenker i kombinasjon til det. Er magefettet jeg håpte å få hjelp med. Gått ned 1.5 kg på to uker nå. Så du tror ikke det funker? Anonymous poster hash: 74985...b99
Kakao1234 Skrevet 16. juni 2016 #4 Skrevet 16. juni 2016 Hvis det er eplecider-eddik du mener, så har visst flytende (som du får kjøpt i matbutikken) best effekt. Moren min gikk ned 25 kg av å ta en liten slurk før hvert måltid.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #5 Skrevet 16. juni 2016 Hvis det er eplecider-eddik du mener, så har visst flytende (som du får kjøpt i matbutikken) best effekt. Moren min gikk ned 25 kg av å ta en liten slurk før hvert måltid. Så hun endret ingenting ting annet enn den skurken med eplecidereddik? Hun begynte ikke å bevege seg mer, endret kostholdet eller begynte å spise mindre? Anonymous poster hash: 1f3fe...bce
Mamma_til_2 Skrevet 17. juni 2016 #6 Skrevet 17. juni 2016 (endret) Min mamma tok dette 2 ganger om dagen hun fikk bedre hud og mer energi, så hun klarte og gå tur hver dag ( fjell eller skog) det resulterte i vektnedgang. Hun brukte flytende. Endret 17. juni 2016 av Mamma_til_2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå