Gå til innhold

Er det noen som har prøvd eplecider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett noen tabletter og lurer på om det er noen som vet eller har hørt at det fungerer?

Anonymous poster hash: 74985...b99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt noe er som regel bare tull. I beste fall kan du kanskje kvitte deg med (forhåpentligvis) overflødig væske. 

Prøv heller et balansert kosthold og fysisk aktivitet. 

Anonymous poster hash: 43cbb...db6
Skrevet

Sånt noe er som regel bare tull. I beste fall kan du kanskje kvitte deg med (forhåpentligvis) overflødig væske.

Prøv heller et balansert kosthold og fysisk aktivitet.

Anonymous poster hash: 43cbb...db6

Takk for svar. :) Tenker i kombinasjon til det. Er magefettet jeg håpte å få hjelp med. Gått ned 1.5 kg på to uker nå. ;)

Så du tror ikke det funker?

Anonymous poster hash: 74985...b99

Skrevet

Hvis det er eplecider-eddik du mener, så har visst flytende (som du får kjøpt i matbutikken) best effekt. Moren min gikk ned 25 kg av å ta en liten slurk før hvert måltid.

Skrevet

Hvis det er eplecider-eddik du mener, så har visst flytende (som du får kjøpt i matbutikken) best effekt. Moren min gikk ned 25 kg av å ta en liten slurk før hvert måltid.

Så hun endret ingenting ting annet enn den skurken med eplecidereddik? Hun begynte ikke å bevege seg mer, endret kostholdet eller begynte å spise mindre?

Anonymous poster hash: 1f3fe...bce

Skrevet (endret)

Min mamma tok dette 2 ganger om dagen hun fikk bedre hud og mer energi, så hun klarte og gå tur hver dag ( fjell eller skog) det resulterte i vektnedgang.

Hun brukte flytende.

Endret av Mamma_til_2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...