Gå til innhold

Noen som har blitt strippet i uke 38?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førte det til fødsel? Hvor lang tid tok det før du var skikkelig i gang? Ble strippet i går etter mange timer med rier som ikke hadde så mye effekt. Riene tok seg da opp en del og førte til full modning, men nå begynner det å dabbe av..

Anonymous poster hash: 4d99e...577

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om noen som har blitt strippet før termin

Anonymous poster hash: b292c...ce0

Skrevet

Jeg ble strippet 18 dager før termin. Hadde da gått med maserier/vonde kynnere i flere dager og hadde 3 cm åpning og var helt avflatet.

Neste dag hadde jeg 5 cm åpning og uregelmessige og lite effektive rier. Da tok de vannet og satte meg på riestimulerende drypp. Fødte samme kveld, da altså 17 dager før termin

Anonymous poster hash: 3dcb8...e2d

Skrevet

Mens jeg ble strippet tre ganger godt over termin uten at noe som helst skjedde..

Skrevet

Aldri hørt om noen som har blitt strippet før termin

Anonymous poster hash: b292c...ce0

Ok

Skrevet

Jeg ble strippet 18 dager før termin. Hadde da gått med maserier/vonde kynnere i flere dager og hadde 3 cm åpning og var helt avflatet.

Neste dag hadde jeg 5 cm åpning og uregelmessige og lite effektive rier. Da tok de vannet og satte meg på riestimulerende drypp. Fødte samme kveld, da altså 17 dager før termin

Anonymous poster hash: 3dcb8...e2d

Takk for svar:) Jeg får vel bare vente å se:) Begynner såvidt å ta seg opp kjenner jeg, så lov å håpe.

Skrevet

.

Skrevet

.

Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...