Gå til innhold

Hvor vil dere fraråde folk å reise på ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del vil jeg si jeg ikke anbefaler Kongo, Somalia, Afghanistan, Syria, Gaza, Israel, Libya og kanskje heller ikke Ukraina.. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: abe53...c3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fraråder også Sudan og sør-Sudan

Anonymous poster hash: abe53...c3b

Skrevet

Hadde en skikkelig kjip ferie i Gambia for noen år tilbake. Eneste plassen jeg har vært jeg ikke anbefaler videre.

Anonymous poster hash: a9481...3d5

Skrevet

Sverige

Anonymous poster hash: c3e62...987
Skrevet

Av typiske ferieland: Tunisia.

Værre drittland skal du lete lenge etter.

Uhøffelige og enormt masete.

Anonymous poster hash: c5631...42a

Skrevet

For uten om de innlysende stedene som Syria, Irak, en del afrikasnke land osv, så hadde jeg faktisk blitt engstelig om noen jeg kjenner skulle reist til Frankrike (Paris) eller Begia. Jeg synes også at de store strendene generet er litt skummel i år, f.eks. i Spania, Sør-Frankrike, Sør-Italia osv. Jeg ser for meg at dersom IS vil gå etter turister, så vil de går etter steder hvor det samler seg mange turister, som for eksempel storbyer og de største strendene.

Anonymous poster hash: 7eb0d...bfc
Skrevet

Alle nevnte + Tyrkia

Anonymous poster hash: 341a5...d89

Skrevet

Av "tradisjonelle" ferieland ville jeg helt klart unngått Tunis, Tyrkia, Egypt. Jeg ville vært betenkt ang Belgia og Paris.

Anonymous poster hash: 694df...91a

Skrevet

Jamaica. Ekkel, skitten plass. Ble veldig skuffet. Søppel i sjøen ved strendene, altså i tykke lag flere meter utover. Var helt sykt

Anonymous poster hash: 173f9...022

Skrevet

Stort sett alle som er nevnt, men også Egypt. Hvertfall hvis man har jenter med seg...

Anonymous poster hash: e3098...644

Skrevet

Warszawa. Dårlig kundeservice, lite turist vennlige. Ble kjeftet opp på polsk grunnet kommunikasjonsproblemer der før jul i fjor i en klesbutikk. Prøvde jo å forklare at jeg ikke kunne polsk. Ikke kunne guidene på krigsmuseumet eller slottet engelsk. Kafeene var helt greie, der kan de litt engelsk. Noen fine bygg i byen, men mye stygt som sikkert ikke er renovert fra krigen. Vil prøve krakow neste gang!

Alle terrorutsatte steder er uaktuelt nå.

Anonymous poster hash: 90b66...899

Skrevet

Dubai, Abu Dhabi og alle andre "luksus"-feriesteder som er tuftet på slavearbeid og enorme skiller mellom fattig og rik. Ville aldri støttet turistnæringen i land hvor menneskerettighetene ikke blir tatt til følge.

Ikke Tunisia heller, som nevnt, generelt ikke arabiske reisemål.

Skrevet

Sunny beach i Bulgaria.

Ett drittsted

Anonymous poster hash: c6ec1...007

Skrevet

Norgesferie

Anonymous poster hash: ee1af...6f1

Skrevet

Alle muslimske land.

Anonymous poster hash: 9f8bb...0ca

Skrevet

Sånn bortsett fra de opplagte landene med terrortrusler hengende over seg; Venezia!

Jada, vakkert midt på plassen og langs kanalen, men om du beveger deg noen få gater utenfor turistattraksjonene, fy søren så skittent og shabby! Stinker kloakk og rotten fisk :(

Pappa og jeg skulle bare på do, gikk inn i en bakgate og inn på en restaurant. Der måtte man tisse i en "skål" og hele området var så møkkete at jeg følte for å skrubbe med antibac selv om jeg ikke tok på noe. Jeg var så skuffet over byen!

Anonymous poster hash: b4786...a8e

Skrevet

Sunny beach i Bulgaria.

Ett drittsted

Why? Hva var problemet?

Anonymous poster hash: 9b43f...0ce

Skrevet

Sunny beach i Bulgaria.

Ett drittsted

Synes det var et fint sted jeg. Var der for første gang i fjor og skal tilbake i år også.

Anonymous poster hash: f163a...6cd

Skrevet

Jeg fraråder folk å dra til Bulgaria. Det er den kjipeste ferien jeg har vært på. Utrolig kjedelig land. Ugh.

Anonymous poster hash: e257d...11d

Skrevet

Dyreparken.

Pluss åpenbart "urolige" steder.

Anonymous poster hash: 61ae8...2c7

Skrevet

Jeg fraråder folk å dra til Bulgaria. Det er den kjipeste ferien jeg har vært på. Utrolig kjedelig land. Ugh.

Anonymous poster hash: e257d...11d

Jøss, jeg er helt uenig! Venninnen min og jeg var der (Albena) en uke, og vi løp langs en nydelig kyststrekning (noe ødelagt av vær her og der, men det var bare en utfordring), gikk opp åser i vakker natur, badet i deilig hav, spiste god mat og solte oss på fine strender. Ikke mye liv, men utrolig behagelig ferie!

Skrevet

Dyreparken.

Pluss åpenbart "urolige" steder.

Anonymous poster hash: 61ae8...2c7

Hvorfor ikke Dyreparken??

Anonymous poster hash: 3cb6b...ffd

Skrevet

Warszawa. Dårlig kundeservice, lite turist vennlige. Ble kjeftet opp på polsk grunnet kommunikasjonsproblemer der før jul i fjor i en klesbutikk. Prøvde jo å forklare at jeg ikke kunne polsk. Ikke kunne guidene på krigsmuseumet eller slottet engelsk. Kafeene var helt greie, der kan de litt engelsk. Noen fine bygg i byen, men mye stygt som sikkert ikke er renovert fra krigen. Vil prøve krakow neste gang!

Alle terrorutsatte steder er uaktuelt nå.

Anonymous poster hash: 90b66...899

Jeg elsker Warszawa :D kjempe hyggelige folk (men de er ikke sånn som hilser å smiler så mye da. De klenger ikke så mye)

Men elsker servicen som vi fikk av hotellet. Sheraton hotell var vi på.

Masse fine butikker å parker :D

Anonymous poster hash: a805e...db3

Skrevet

Sverige

Anonymous poster hash: c3e62...987

Hvorfor?

Skrevet

Dubai, Abu Dhabi og alle andre "luksus"-feriesteder som er tuftet på slavearbeid og enorme skiller mellom fattig og rik. Ville aldri støttet turistnæringen i land hvor menneskerettighetene ikke blir tatt til følge.

Ikke Tunisia heller, som nevnt, generelt ikke arabiske reisemål.

Veldig enig. Forstår ikke at folk har samvittighet til å støtte slike steder, og nyte sin luksus på bekostning av slaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...