Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #26 Skrevet 17. juni 2016 Oftest han som tar initiativ. Nå har vi ikke kommet i gang etter siste fødsel (6 uker siden), men vanligvis er det kanskje 2 ganger i uka. Helt passe for min del, han kunne nok tenkt seg mye mer. Anonymous poster hash: dc2b3...aa4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #27 Skrevet 17. juni 2016 Er 7 mnd gravid og har sex 2-4 ganger i uken:-) men vi får se hvor lenge det varer.... Sist sluttet vi da jeg var 8mnd gravid. Ofte kåt i graviditeten:-) han tar som regel initiativet men jeg er alltid klar:-) Anonymous poster hash: 8c17e...3fc
Ylva og Mathilde Skrevet 17. juni 2016 #28 Skrevet 17. juni 2016 Dere som har flere ganger om dagen: Hvor lenge varer det? Skjønner aldri at gjennomsnittstiden kan være sååå lav som et par minutter, når jeg leser undersøker om det, men det må være riktig for de som har flere ganger hver dag? Hos oss svinger det fra daglig til 4-5 dager i uka, avhengig av hva vi driver med ellers.. Men haralltid sex i 2 timer ca, så det passer ikke hver eneste kveld akkurat. Hadde ikke hatt sjans til å holde på som vi gjør to ganger om dagen (bortsett fra ferie)... Anonymous poster hash: ef57c...6a7 Sjelden mer enn 15-20 minutter fra begynnelse til slutt, med mindre vi har fri begge to, og det er en stund siden sist.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #29 Skrevet 17. juni 2016 Dere som har flere ganger om dagen: Hvor lenge varer det? Skjønner aldri at gjennomsnittstiden kan være sååå lav som et par minutter, når jeg leser undersøker om det, men det må være riktig for de som har flere ganger hver dag? Hos oss svinger det fra daglig til 4-5 dager i uka, avhengig av hva vi driver med ellers.. Men haralltid sex i 2 timer ca, så det passer ikke hver eneste kveld akkurat. Hadde ikke hatt sjans til å holde på som vi gjør to ganger om dagen (bortsett fra ferie)... Anonymous poster hash: ef57c...6a7 2 timer hver gang? Da hadde jeg kjedet meh ihjel , ikke orket å ha sex så ofte og blitt sår 😂 Anonymous poster hash: 7f5a7...5cc
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #30 Skrevet 17. juni 2016 Vi har sex nesten hver dag. Noen ganger flere ganger om dagen. Mannen klarer ikke å holde fingrene vekk 😂 Kunne hatt sex minst 3 ganger om dagen om han fikk valget 😂🙈 han tar iniativet som oftest. Jeg rekker det liksom ikke 🙊 Anonymous poster hash: 7f5a7...5cc
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #31 Skrevet 17. juni 2016 Er alenemor til 4, og har barna 100%, så sex er det så som så med. Har hatt sex to ganger den siste måneden og er storfornøyd 😝 Før det var det 7 mnd siden sist. Før jeg ble separert varierte det fra 1 gang per dag (sjelden) til annenhver måned. Anonymous poster hash: 9ecb4...587
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #32 Skrevet 17. juni 2016 Ca en gang i uken. Jeg tar initiativ på en måte. Dvs mannen min vil hele tiden og jeg vil egentlig aldri, så han driver og hinter for å unngå å bli avvist. Gjerne hele dagen, som om jeg ikke skjønte hva han ville frem til første gangen... Så når jeg synes det er greit å ha sex så gir jeg beskjed, så er han klar med en gang. Anonymous poster hash: 03a27...ef4 Akkurat som hos oss... Anonymous poster hash: 50272...9fb
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #33 Skrevet 17. juni 2016 Aldri.. 😢 Anonymous poster hash: 7c4b8...c22
Optatium Skrevet 17. juni 2016 #34 Skrevet 17. juni 2016 1-4 ganger i uka. Mindre nå når det er varmt, jeg orker ikke så mye nærkontakt i varmen🙈 Men vi har gått fra sex 6 ganger på 1,5 år til dette, så vi er storfornøyd! Mest han som tar initiativ.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #35 Skrevet 17. juni 2016 1-4 ganger i uka. Mindre nå når det er varmt, jeg orker ikke så mye nærkontakt i varmen🙈 Men vi har gått fra sex 6 ganger på 1,5 år til dette, så vi er storfornøyd! Mest han som tar initiativ. Hvordan klarte dere det? Å gå fra så sjeldent til ganske ofte? Skulle så gjerne vært der jeg også. Nå er det fast en dag i uken fordi jeg aldri har lyst.. Anonymous poster hash: 55482...e5e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #36 Skrevet 17. juni 2016 Singel. Ikke hatt sex på 2,5 år.. Anonymous poster hash: b63dd...b18
Optatium Skrevet 18. juni 2016 #38 Skrevet 18. juni 2016 Hvordan klarte dere det? Å gå fra så sjeldent til ganske ofte? Skulle så gjerne vært der jeg også. Nå er det fast en dag i uken fordi jeg aldri har lyst.. Anonymous poster hash: 55482...e5e For det første måtte jeg bestemme meg for å ville litt oftere. Det er jo egentlig OK når man først kommer igang. Deretter bestemte jeg meg for å si fra både hva jeg liker og hva jeg ikke liker. Det hjelper ikke at han skal fingre eller være god mot meg, hvis jeg ikke syns det er godt. Han fikk beskjed om å roe ned maset litt og la meg komme i gang selv. Utover det hadde vi en oppvask i forholdet vårt. Jeg hadde ikke lyst pp han fordi jeg var så irritert på så mange andre ting. Han fikk beskjed om å manne seg opp i hverdagen og husarbeidet, jeg skulle gnåle mindre, og så skulle vi legge oss samtidig slik at vi kunne prate og kose☺️ Hjelp selvfølgelig også at babyen er ute av vårt soverom, jeg er ikke gravid, og vi har ikke fem år med prøving/prøverør/medisiner og stress.
Plutselig_gravid Skrevet 18. juni 2016 #39 Skrevet 18. juni 2016 Det svinger. Kan ha lange perioder der vi har sex flere ganger for dagen, og perioder der det er helt tørke. Og til deg over her. Vi har sjelden sex i 2 timer. Ikke fordi vi ikke kan, men fordi vi foretrekker litt kjappere samleier
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #40 Skrevet 18. juni 2016 Kanskje en gang i måneden i snitt, men nå er det tre måneder siden forrige gang. Mannen min vil veldig ofte, men jeg har sjelden lyst. De gangene vi faktisk har sex, er det nok like ofte mitt initiativ som hans. Jeg tar ofte initiativ hvis jeg merker at han er skuffet og føler seg avvist. Anonymous poster hash: de549...496
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #41 Skrevet 18. juni 2016 For det første måtte jeg bestemme meg for å ville litt oftere. Det er jo egentlig OK når man først kommer igang. Deretter bestemte jeg meg for å si fra både hva jeg liker og hva jeg ikke liker. Det hjelper ikke at han skal fingre eller være god mot meg, hvis jeg ikke syns det er godt. Han fikk beskjed om å roe ned maset litt og la meg komme i gang selv. Utover det hadde vi en oppvask i forholdet vårt. Jeg hadde ikke lyst pp han fordi jeg var så irritert på så mange andre ting. Han fikk beskjed om å manne seg opp i hverdagen og husarbeidet, jeg skulle gnåle mindre, og så skulle vi legge oss samtidig slik at vi kunne prate og kose☺️ Hjelp selvfølgelig også at babyen er ute av vårt soverom, jeg er ikke gravid, og vi har ikke fem år med prøving/prøverør/medisiner og stress. Det høres fantastisk ut! Har sagt så mange ganger at han må bidra mer, men det fører bare til dårlig stemning og "du ser ikke hva jeg gjør". For all del, han både tar av bordet og klipper gresset. Men jeg skulle så gjerne hatt en likeverdig partner.. Anonymous poster hash: 55482...e5e
Optatium Skrevet 18. juni 2016 #42 Skrevet 18. juni 2016 Det høres fantastisk ut! Har sagt så mange ganger at han må bidra mer, men det fører bare til dårlig stemning og "du ser ikke hva jeg gjør". For all del, han både tar av bordet og klipper gresset. Men jeg skulle så gjerne hatt en likeverdig partner.. Anonymous poster hash: 55482...e5e Likeverdig partner er et nøkkelord her. Jeg måtte virkelig sette kniven på strupen for at han skulle forstå hva jeg mente, men nå går alt så meget bedre ☺️ Det er håp!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #43 Skrevet 18. juni 2016 Kanskje en gang i måneden i snitt, men nå er det tre måneder siden forrige gang. Mannen min vil veldig ofte, men jeg har sjelden lyst. De gangene vi faktisk har sex, er det nok like ofte mitt initiativ som hans. Jeg tar ofte initiativ hvis jeg merker at han er skuffet og føler seg avvist.Anonymous poster hash: de549...496 Så nitrist det må være å være mannen i et sånt forhold. Ha lyst på sex ofte, bli avvist gang på gang, og så få et nummer som plaster på såret en gang i måneden. Ikke fordi kjæresten har lyst, men fordi hun synes synd på ham. Anonymous poster hash: e75e4...437
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #44 Skrevet 18. juni 2016 Så nitrist det må være å være mannen i et sånt forhold. Ha lyst på sex ofte, bli avvist gang på gang, og så få et nummer som plaster på såret en gang i måneden. Ikke fordi kjæresten har lyst, men fordi hun synes synd på ham. Anonymous poster hash: e75e4...437 Det er sånn det er her det, bare omvendt. Føler meg skikkelig mye verdt. Anonymous poster hash: 7c4b8...c22
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #45 Skrevet 18. juni 2016 Er et halvt år siden sist siden jeg har sex-nekt. Anonymous poster hash: b0f82...412
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #46 Skrevet 18. juni 2016 Er et halvt år siden sist siden jeg har sex-nekt. Anonymous poster hash: b0f82...412 Sex-nekt? Hvorfor? Hva godt kommer av det? Anonymous poster hash: e75e4...437
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #47 Skrevet 19. juni 2016 4 barn. Sammen i over 10 år. Har sex 2-3 ganger i uken. Vi er fornøyd med det. Derimot når vi er på ferie,blir det hver kveld!! Gleder meg til sommerferien kan du si....... Anonymous poster hash: 51508...baa
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #48 Skrevet 19. juni 2016 Etter 14 år sammen så blir det ca 1-2 ganger pr uke. Noen ganger oftere og noen ganger sjeldnere. Anonymous poster hash: a14af...3c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå