Gå til innhold

161 cm 79 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere si jeg er tykk eller veldig tykk?

Anonymous poster hash: 2bdfa...a88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si. Er like høy som deg og veier 57. Er lubben. Det er jo hvertfall 10-15 kilo overvekt.

Anonymous poster hash: e05d5...69a

Skrevet

Du er ikke normalvektig så tykk er du. Hvordan du bærer kiloene har jo noe å si for hvordan du oppfattes av andre.

Anonymous poster hash: 8d649...08b

Skrevet

Jeg er under slanking. Var 95 kg da jeg startet. Målet mitt er 60 kg.

Hi

Skrevet

Jeg er like høy som deg og veier 55 kilo og er normalt slank - så jeg tenker at du er overvektig. Men hvor grensa går mellom tykk og veldig tykk vet jeg ikke helt. Vi bærer jo alle vekta forskjellig.

Skrevet

Overvektig er du jo, men om du fremstår som frodig og formfull eller kulerund kommer an på kroppsfasongen din.

Man ser veldig mye slankere ut om man har timeglassfigur med markert midje og ganske flat mage enn om man har eplefasong med stor mage.

Jeg er 174 cm høy og ca 80 kg, med eplefasong. Jeg ser skikkelig overvektig ut, har stor mage, ingen midje, liten rumpe og tynne ben. Helt umulig å kle vekk magen min, den er stor rett og slett og da ser jeg mye mer overvektig ut enn om jeg hadde hatt samme vekt med smal midje og heller hatt kiloene på rumpe og lår.

Anonymous poster hash: ae0cc...4ca
Skrevet

Jeg er også like høy som deg og veier nå 55kg. Er gravid i sjette måned da. Vanligvis må jeg ligge på 50 ellers er jeg lubben, så kan ikke se for meg at du ser slank ut med den vekten. lykke til med vektnedgang, jeg gikk ned fra 75 til 47 etter sist svangerskap, var tøft, men verdt det👍🏼

Anonymous poster hash: 94b06...e58

Skrevet

Jeg er 18 cm høyere og 10 kilo mindre enn deg og jeg har noen kilo for mye (rundt magen) så vil tro du er litt lubben :) Flink du er som slanker deg 👏🏻❤️

Anonymous poster hash: 8f023...bb7

Skrevet

Du har en bmi på 30, som regnes som fedme. Det er klart at du er mer enn bare "litt tykk".

Anonymous poster hash: 77177...21b

Skrevet

Siden BMI 25-30 er tykk (overvektig) og BMI over 30 er veldig tykk (fedme), så ville jeg sagt at du er veldig tykk. Som andre skriver over kommer selve utseendet an på hvordan du bærer kiloene, men hvis du tenker på helsen, så er du veldig tykk.

Jeg er 10 cm høyere enn deg og veier nøyaktig det samme som deg, og er midt i vektnedgang etter svangerskap (startet på 94 kg). Jeg bærer kiloene på lår og rumpe, forholdsvis smal midje, litt tykk i overarmene, litt større bryster enn før svangerskapet. Jeg er lubben/tykk.

Anonymous poster hash: c4dee...9dc
Skrevet

Du har en bmi på 30, som regnes som fedme. Det er klart at du er mer enn bare "litt tykk".

Spurte jeg om jeg var "litt tykk"? Nei, jeg spurte om jeg var "tykk" eller "veldig tykk".

Skrevet

Spurte jeg om jeg var "litt tykk"? Nei, jeg spurte om jeg var "tykk" eller "veldig tykk".

Ha, ha, tjukke folk er alltid så bitre og sure 😂

Anonymous poster hash: 8a782...d5f

Skrevet

Slapp av!

Skrevet

Det er faktisk ikke lett å vurdere uten å se deg. Vekt er ikke det samme på alle kropper. Jeg har en kropp som ville vært 'litt tykk' med de målene. Bygningen min er veldig tett. Folk ville ikke trodd jeg veier så mye som jeg gjør. Nå er jeg dessverre en del over deg. Du er flink, stå på!

Skrevet

Gratulerer med veldig godt vekttap allerede, du har jo vært kjempeflink. Vanskelig å si noe om hvordan kiloene ser ut på din kropp uten bilde.

Anonymous poster hash: cdba8...219
Skrevet

Du er fremdeles ganske overvektig. Det kan du lett finne ut gjennom å søke opp "BMI-kalkulator".

Uansett hvor trent du skulle være, så vil du fremstå som rund.

Anonymous poster hash: b91ad...e49
Skrevet

Du er like tung som meg=) Jeg ønsker å gå ned til 60 kilo, da er jeg kjempe fin=) Føler meg ikke blodfet akkurat, heller kledelig lubben :blomst:

Skrevet

Vanskelig å si. Er like høy som deg og veier 57. Er lubben. Det er jo hvertfall 10-15 kilo overvekt.

Anonymous poster hash: e05d5...69a

What!!?? Du er ikke lubben. Det er ikke mulig. Jeg er 161, og 57 kg. Jeg har et lite fettlag over magen, det er det hele. Jeg bruker størrelse small på det aller meste og 26-28 tommer i buksevidde.

Jeg trener 2-3 ganger i uken, løper en mil på under en time og har trent slik i 3-4 år. Ingen kan beskrive meg som lubben.

Anonymous poster hash: a9cae...f4c

Skrevet

Jeg er 4-5 kg lettere og like høy. Du er ganske

overvektig, ikke bælfeit. Jeg trives bedre på 57-64 kg, fordi jeg har timeglassfasong kan jeg likevel presentere meg selv som mindre enn jeg er for omverdenen;)

Anonymous poster hash: b306f...989
Skrevet

Jeg er 2 cm høyere enn deg å veier 60 kg. Jeg har litt for mye på kroppen å skal ned 5-6 kg til. Veier jeg 50 kg mister jeg all kroppsfasong.

Anonymous poster hash: 8894c...2c9

Skrevet

Jeg er 2 cm høyere enn deg å veier 60 kg. Jeg har litt for mye på kroppen å skal ned 5-6 kg til. Veier jeg 50 kg mister jeg all kroppsfasong.

Anonymous poster hash: 8894c...2c9

Akkurat det er jo bare din preferanse. Det er helt greit, men syns en skal tenke på hvordan en legger frem slike ting da det er mange som sliter med vekt og sine egne tanker om vekt. 

Anonymous poster hash: b306f...989

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...