Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Har en tann helt bakerst, øverst i munnen. 2/4 deler av den er "skalet av/knekt", og den er i tillegg brun, så vil tro den er råtten...Har gått med denne tannen i ca 2 mnd. (Sliter ekstremt med tannlegeskrekk også). Kan dette gå utover de andre tennene mine? Har bare 1 uke igjen til termin også, så vil helst vente til etter fødsel, men nå har 2 andre tenner i område begynt å ise. Kan det ha sammenheng med den knekte tannen? Skal sies jeg har ringt tannlegen for 2 uker siden, da ble jeg anbefalt å vente til etter fødsel. Men blir bekymret da flere tenner begynner å gjøre vondt rundt denne tannen.. Anonymous poster hash: f6a21...309
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Da ville jeg tatt en tur til tannlegen med en gang. De kan rense og legge en midlertidig fylling slik at du unngår at det blir mer skadet eller infeksjon.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 Fått time kl 17.00 i morgen Anonymous poster hash: f6a21...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå