Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Jeg skal bestille en barnestol med ulike Disney prinsesser på til ei jente jeg skal være fadder til. Jeg er selv mamma til en liten gutt å finnes derfor ikke oppdatert når det gjelder Disney prinsesser. Jeg googlet å fant disse på bildet under men er de populære? Kjenner bare igjen ett par av disse prinsessene, hvem er disse på bildet? Er de populære slik at alle små jenter vet hvem de er? Noen andre prinsesser jeg heller burde hatt med eller fjernet noen av de? Vil gjerne ha med noen kjente prinsesser men er virkelig ikke oppdatert her😆. Kjenner igjen Ariel og Snøhvit men disse andre er ukjente. Ariel og Snøhvit var populært da jeg var liten, er de fortsatt "inn"?  http://no.disney.wikia.com/wiki/Kategori:Prinsesser    Anonymous poster hash: 7a999...8b8
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Belle, Jasmin, Askepott, Ariel, Snøhvit og Tornerose.  Må nok slenge med disse Frost-damene, Elsa og ?, men da er du vel omtrent i mål.  Anonymous poster hash: 03ae6...3da
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Fra venstre er det  Belle (skjønnheten og udyret), jasmin (aladdin), askepott, ariel, snøhvit og Tornerose  Alle barn vet vel hvem de er, rart at du ikke kjenner igjen alle du heller  Anonymous poster hash: 88768...c3b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Bell fra skjønnheten og udyret Hun fra aladin, Jasmin tror jeg hun heter Askepott Ariel Snehvit Tornerose  Navn i rekkefølge fra venstre til høyre. Dette er prinsesser de fleste jenter kjenner til og du har dekket de fleste...  Anonymous poster hash: 0337b...6af
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 Ariel Belle Snehvit Tornerose Askepott Dette er klassikerene hos oss  Så har vi: Rapunzel Elsa/ Anna Hun fra Modig  Dette er de vesla mi liker  Anonymous poster hash: b006d...dd1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 Belle, Jasmin, Askepott, Ariel, Snøhvit og Tornerose.  Må nok slenge med disse Frost-damene, Elsa og ?, men da er du vel omtrent i mål.  Anonymous poster hash: 03ae6...3da Anna heter søsteren til Elsa.  Anonymous poster hash: 0337b...6af
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #7 Skrevet 15. juni 2016 Alle disse er jo "gamle" prinsesser. Belle(skjønnheten og udyret), Jasmine(Aladdin), Askepott, Ariel(Lille havfrue), Snehvit og Tornerose😊 De er nok evig populære😊 I tillegg er Elsa (Frost) og Rapunzel (To på rømmen) uhyre populære for tiden😉  Anonymous poster hash: 25a89...ffd
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #8 Skrevet 15. juni 2016 Ville nok funnet et nyere bilde hvor også Elsa og Rapunzel er med.  Anonymous poster hash: 3fbd6...baf
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #9 Skrevet 15. juni 2016 Her har du alle prinsessene 😉  http://tilmormor.familieprat.no/files/2014/08/Disney-Princess-Kida-disney-princess-30168400-2560-1117.jpg  Anonymous poster hash: 3fbd6...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå