Gå til innhold

Har insett at jeg veier 10 kg for mye.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg Jar alltid vært slank osv og kanskje levd litt på den "kan spise hva jeg vil og ikke legge på meg" greiene...

Det var før

Nå fyller jeg 30 om et par mnd...

Vi er på ferie og det blir tatt bilder av meg og jeg ser de etterpå å tenker OMG !! Er jeg så stor!!!

Har ikke vekt hjemme, men trivselsvekten er på 60 kg - nå tipper jeg at jeg veier 68/72 😱 Ikke at det er ille i noenslags måte men vil ned til 60 kg igjen, men har aldri slanket meg før!!

Hvordan begynner jeg å slanke meg? Hjelp! 🙏🏼🙏🏼

Anonymous poster hash: 5b66f...4b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn å tenke kalorier. Finn ut hvor mye Maten inneholder og legg deg på rundt 1300 per dag. Begynn å trene. Jeg må også ned nå. Veier 67,5 og er 168 høy og pleier å ligge rundt 60-62.

Anonymous poster hash: 3eca2...1e3

Skrevet

Du må ikke telle kalorier for å gå ned i vekt. Man kommer ofte veldig langt med sunn fornuft.

Hva tror du er årsaken til at du hatt gått opp i vekt? For mye godteri og brus? For usunn mat med for lite grønt? For store måltider? Gjør noe med det og se om det hjelper. Litt trening er aldri dumt for å bli strammere, men er egentlig ikke viktig for å gå ned i vekt. Man ser derimot bedre ut om man et stram i tillegg til at vekta har gått ned.

Anonymous poster hash: e4b30...c71

Skrevet

Jeg Jar alltid vært slank osv og kanskje levd litt på den "kan spise hva jeg vil og ikke legge på meg" greiene...

Det var før

Nå fyller jeg 30 om et par mnd...

Vi er på ferie og det blir tatt bilder av meg og jeg ser de etterpå å tenker OMG !! Er jeg så stor!!!

Har ikke vekt hjemme, men trivselsvekten er på 60 kg - nå tipper jeg at jeg veier 68/72 Ikke at det er ille i noenslags måte men vil ned til 60 kg igjen, men har aldri slanket meg før!!

Hvordan begynner jeg å slanke meg? Hjelp!

Anonymous poster hash: 5b66f...4b0

Det er jo ingenting. Jeg gikk opp fra 68 kilo til nå å veie 98 pga noen medisiner jeg økte veldig av samt også ikke klarte å bevege meg like mye pga trøtthet. Heldigvis er det over å ut med de pillene nå så fokuset mitt er sunt kosthold og mer bevegelse.

Anonymous poster hash: 88785...720

Skrevet

Du trenger ikke slanke deg, du trenger sikkert bare en kostholdsendring. Før kunne du spise hva som helst uten å legge på deg. Det kan du ikke lenger. Så slutt med det. 😊

Aldri spis snop eller brus, kaker eller andre søtsaker utenom helt spesielle anledninger. Og da mener jeg ikke anledninger som dukker opp 1 gang i uken.

Drikk vann, ikke juice.

Spis knekkebrød uten gluten, i stedet for brød.

Få i deg nok proteiner.

Gjør du dette, vil du nok gå sakte med sikkert ned igjen.

Anonymous poster hash: 14792...4f3

Skrevet

Jeg må ned noen kilo nå etter fødsel, og synes den enkleste måten å gjøre det på er å spise stort sett som før, men mindre porsjoner. Jeg spiser ikke godteri og is o.l og jeg drikker aldri kalorier, med unntak av et og annet glass vin. Ikke juice, melk, saft osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...