Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Er fantastiske! Jeg vet ikke hvorfor, men følte for å lage et innlegg om det fordi det er så mye sutring om svigerforeldre her. Fra dag én har de tatt i or meg og mine særkullsbarn med åpne armer, og etter kun tre møter begynte mine barn å kalle de for bestemor og bestefar. Etter ca et år ble jeg omtalt som deres datter når de snakker om meg til andre, og jeg bruker innimellom "mamma" når jeg henvender meg til svigermor. Vet ikke hvorfor, men det føles godt og naturlig. Jeg er alltid velkommen dit, og hun er verdens beste person å snakke med, betro seg til og le med. Jeg koser meg virkelig i hennes selskap og er leg selv fullt og helt. Jeg kan ikke se for meg at jeg noen gang skulle bli sint eller irritert på henne eller hun på meg. Jeg føler meg så heldig:) på en annen side så er det vel naturlig at verdens beste mann har verdens beste foreldre...😉 Anonymous poster hash: abd1e...a5a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Er fantastiske! Jeg vet ikke hvorfor, men følte for å lage et innlegg om det fordi det er så mye sutring om svigerforeldre her. Fra dag én har de tatt i or meg og mine særkullsbarn med åpne armer, og etter kun tre møter begynte mine barn å kalle de for bestemor og bestefar. Etter ca et år ble jeg omtalt som deres datter når de snakker om meg til andre, og jeg bruker innimellom "mamma" når jeg henvender meg til svigermor. Vet ikke hvorfor, men det føles godt og naturlig. Jeg er alltid velkommen dit, og hun er verdens beste person å snakke med, betro seg til og le med. Jeg koser meg virkelig i hennes selskap og er leg selv fullt og helt. Jeg kan ikke se for meg at jeg noen gang skulle bli sint eller irritert på henne eller hun på meg. Jeg føler meg så heldig:) på en annen side så er det vel naturlig at verdens beste mann har verdens beste foreldre...😉 Anonymous poster hash: abd1e...a5a Hørrest helt fantastisk ut.Håper jeg vil være en slik svigermor.Var ikke først i køen når jeg fikk svigermor....men har en super samboer som også er verdens beste pappa for våre små)) Anonymous poster hash: fea1b...001
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Mye av takken for god tone og godt samarbeid skal nok du ha også Dette går begge veier, så er sikker på at du er en veldig fin svigerdatter også Anonymous poster hash: 6e251...8fe
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 Jeg kaller min manns foreldre for mor og far. Det falt seg også helt naturlige. Vi har det veldig godt sammen, og jeg er oppriktig glad i dem begge. Anonymous poster hash: bf09b...9f5
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 Har fantastiske svigerforeldre jeg og Min samboer er ikke så heldig derimot! Anonymous poster hash: aadce...891
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå