Gå til innhold

Noen som kan anbefale noen tusjer til tenåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ønsker seg ordentlige tusjer, "designertusjer" som hun sa. Helst noen som ikke lager streker, men dekker mye.

Og helst noen som ikke koster fire millioner stykket ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike kjøper du i butikker som fører kunstmateriell ( lerrett, pensler osv). De har flat avspisset tipp, spør gjerne kunstfag på vgs hvor de kjøper sine

Anonymous poster hash: 0bdcd...86d

Skrevet

Slike kjøper du i butikker som fører kunstmateriell ( lerrett, pensler osv). De har flat avspisset tipp, spør gjerne kunstfag på vgs hvor de kjøper sine

Anonymous poster hash: 0bdcd...86d

Takk :) Har hatt noen sånne tusjer selv men husker de var svindyre. Håpet at noen kanskje hadde erfaring med noen "vanlige" men som er relativt gode :)

Skrevet

Jeg liker Moltow sine, veldig gode å tegne med, og man kan kjøpe refil :)

Anonymous poster hash: dbbc1...da6

Skrevet

Finn.no er et godt alternativ. Søk på tusj. Mange selger lite brukte etter å ha kjøpt til skole etc.

Anonymous poster hash: c8af5...2a8

Skrevet

Takk for svar begge to :)

Skrevet

Jeg kjøpte på panduro, det var filt rip tusjer for tegning i disse bøkene "fargelegging terapi" for voksne de var ikke svindyre og er helt fantastisk og fargelegge med.

Skrevet

Jeg har noen fra Lyra. De heter Aqua Brush Duo og har en tynn spiss og en spiss som nesten likner en pensel. Jeg bruker den tynne spissen til fine detaljer og penselenden til å fargelegge større flater. Ellers er jo ProMarkers veldig gode, men de koster jo skjorta.

Skrevet

Spør i fargeleggingsgruppen på facebook. Mange bestiller på ebay.

Anonymous poster hash: ded18...7fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...