Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Jeg bruker blenderen til alt mulig. Må kunne knuse is, frossen frukt og bær, rå løk, rå gulrøtter, ingefær og andre grønnsaker, og gjerne fungere godt til å blande sammen røre til grove vafler/pannekaker. Har du ca samme bruksområder av blender som meg, og har en du er fornøyd med? Da blir jeg veldig glad for tips eller link! 😊👍🏻 Pris er ikke så nøye, men blir glad om jeg ikke må ut med så alt for mange tusenlapper...😀 Anonymous poster hash: 120eb...8f1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 KitchenAid😊 Jeg har tatt knekken på noen blendere tideligere, men denne takler det meste😉 Anonymous poster hash: a618b...98a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Jeg har samme bruksområder som deg og dette er den beste. Min Kitchenaid ble ødelagt da jeg lagde mandelsmør en gang. http://www.wilfa.no/produkter/kjokken/raw-fuel/ Anonymous poster hash: 0621d...b40
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Glemte å si at jeg har tatt knekken på en Philips og en KitchenAid. Begge var bra så lenge de varte, men tålte ikke min bruk. Design til KitchenAid er det ingen som slår da, var veldig glad i den, bare fordi den var så fin😍 Wilfa'en så spennende ut. Skal lese litt mer om den! Tusen takk for tips😀 Anonymous poster hash: 120eb...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå