Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 For det er vel ikke tilfeldig at forumansvarlig har vært inne å sjekket profilen min samme dag som jeg har skrevet et innlegg, som stiller litt spørsmålstegn ved reglene her inne. Et innlegg som ble skrevet som anonym Noen som vet? Anonymous poster hash: 470ce...ad9
Kira Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Nei, det har blitt skrevet her flere ganger at ingen ser det automatisk. Man må trykke seg frem til det. Når det kommer til at folk er inne på din profil kan det være mange forklaringer på det. Selv bruker jeg alltid mobilen, og da kan man innimellom trykke på et nick ved en feil eller hvis feks siden hopper. Trenger ikke alltid bety at noen har gått inn på profilen din med vilje for å sjekke.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Nei, det har blitt skrevet her flere ganger at ingen ser det automatisk. Man må trykke seg frem til det. Når det kommer til at folk er inne på din profil kan det være mange forklaringer på det. Selv bruker jeg alltid mobilen, og da kan man innimellom trykke på et nick ved en feil eller hvis feks siden hopper. Trenger ikke alltid bety at noen har gått inn på profilen din med vilje for å sjekke. Det var det jeg trodde og. Men lurer litt når jeg ser at forumansvarlig har vært inne på profilen min 1 time etter at jeg la ut innlegget. Jeg skriver nesten aldri med nick, så er nok lite trolig at man har kommet borti nicket mitt ved en feil, men selvfølgelig det kan jo skje Anonymous poster hash: 470ce...ad9
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Ja, det kan de. Anonymous poster hash: 2ed1a...0ba
Kira Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 Ja, det kan de. Anonymous poster hash: 2ed1a...0ba Bare tull!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 Ja, det kan de. Anonymous poster hash: 2ed1a...0ba Jeg vet at de kan gå inn å sjekke ved brudd på reglene, men jeg har ikke brutt noen regler så vidt jeg vet Anonymous poster hash: 470ce...ad9
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #7 Skrevet 15. juni 2016 For det er vel ikke tilfeldig at forumansvarlig har vært inne å sjekket profilen min samme dag som jeg har skrevet et innlegg, som stiller litt spørsmålstegn ved reglene her inne. Et innlegg som ble skrevet som anonym Noen som vet? Anonymous poster hash: 470ce...ad9 Hvordan vet du at de har vært inne å sjekket profilen din? Får man et varsel når noen går inn å profilen? Anonymous poster hash: c1d81...9bf
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #8 Skrevet 15. juni 2016 Hvordan ser du at noen har bært inne på profilen sin da? Mest overraska over det jeg da haha... Anonymous poster hash: bd7e4...7df
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #9 Skrevet 15. juni 2016 Hvordan vet du at de har vært inne å sjekket profilen din? Får man et varsel når noen går inn å profilen? Anonymous poster hash: c1d81...9bf Hvis du klikker på nicket ditt øverst til høyre, og går inn på det som heter min profil, da kan du se de siste besøkende. Anonymous poster hash: 470ce...ad9
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #10 Skrevet 15. juni 2016 Hvis du klikker på nicket ditt øverst til høyre, og går inn på det som heter min profil, da kan du se de siste besøkende. Anonymous poster hash: 470ce...ad9 Får ingenting opp på meg. Gikk inn på nicket mitt også på profil. Får bare opp hvor mange profilvisninger det har vært, Men ikke hvem som har vært inne på profilen min Anonymous poster hash: c1d81...9bf
Gjest Sommerfuggel Skrevet 15. juni 2016 #11 Skrevet 15. juni 2016 Hei dere! Aller først, det stemmer det Kira skriver. For det andre har jeg svart på dette inne på ris og ros, så jeg låser denne tråden nå. (Det er en identisk tråd på RR som er åpen) Sommerfuggel
Anbefalte innlegg