Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Jeg føler samboeren skjuler noe for meg! Jeg har en skikkelig dårlig følelse i magen.. Jeg har hatt denne følelsen 2 ganger før, og da har jeg hatt rett.. Jeg synes han virker annerledes, men klarer ikke å sette fingeren på hva det er som får meg til å mistenke noe. Men han har mobilen med seg overalt for tiden! Vi har en fast plass i huset vi lader mobilene våre, der datteren vår ikke når det. Siden vi har barnesikret alle andre kontakter så er det slitsomt å få de ut for å sette i en lader. I kveld satt jeg på pcn å skulle skrive timelisten til jobb, og kontakten til mobilen sto i kontakten der den bruker, attmed der jeg satt. Han hentet den å tok den i en kontakt i andre siden av rommet når han skulle gi kveldsmat til ungen, og mobilen var så langt unna han at han ikke rakk den hvis han skulle bruke den( og vi skal heller ikke sitte med mobilen når ungen er våken, og hvertfall ikke når hun spiser!) før brukte den bare å ligge rundt omkring, nå går han med den i lommen hele tiden.. Har spurt han om det er noe han vil snakke om, om det er noe i veien. Da svarer han nei.. Men siden ting har skjedd tidligere, så vet jeg at han har problemer med å fortelle med sannheten.. Anonymous poster hash: ef186...51a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Holder du kanskje igjen litt selv og er konfliktsky her? Hva om du spør ham en gang til om noe er galt og når han sier at ingenting er galt så krever du å få se på mobilen hans med en gang uten at han får lov til å forlate rommet først? Å gå rundt med gnagende mistanker er noe av det verste som er! Mye bedre å gå rett på og å ta en evt krangel så man får luftet ting og funnet ut av dem! Anonymous poster hash: 0f8de...384
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Går han og skjuler den, er det fordi han har noe å skjule. Selvsagt! Menn er enkle vesener. De begynner ikke ut av det blå å gjemme ting hvis de ikke har grunn til det. Si at du vet han har noe på gang, og forlang at han kommer fram med det! Ikke la deg tråkke på! Anonymous poster hash: 1c030...255
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Holder du kanskje igjen litt selv og er konfliktsky her? Hva om du spør ham en gang til om noe er galt og når han sier at ingenting er galt så krever du å få se på mobilen hans med en gang uten at han får lov til å forlate rommet først? Å gå rundt med gnagende mistanker er noe av det verste som er! Mye bedre å gå rett på og å ta en evt krangel så man får luftet ting og funnet ut av dem! Anonymous poster hash: 0f8de...384 Kreve å se på telefonen hans? Det synes jeg er drøyt! Min telefon er privat. Jegbhar ingenting å skjule, men den er likefullt min. I et forhold skal man ha tillit. Jeg hadde snakket med han om adferdsendringen og hvis jeg i det hele tatt skulle kreve noe hadde det vært svar på hvorfor han er sånn nå og at han tidligere har brutt din tillit og at fu har problemer med å stole på han pga det og gjentagende adferdsendringen når han har noe på gang. Forholdet deres høres forøvrig ikke sunt ut. Anonymous poster hash: cebd9...d2b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 Jeg hadde håpet at vi skulle få dette til å fungere etter det som har skjedd. Det er over 1år siden sist dette skjedde.. Skal jeg gå på mobilen hans å se om han har endret kodelås? DA vet jeg at han skjuler noe.. Hi Anonymous poster hash: ef186...51a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #6 Skrevet 15. juni 2016 Jeg har ingenting å skjule, men mobilen er absolutt 100% helt privat. Den er like privat som mine innerste tanker. Ikke snakk om at samboer slipper til der. Uansett. Som sagt, asbolutt ingenting å skjule, men dwt ville føltes som et overgrep om noen sneik seg inn der. Anonymous poster hash: 43028...110
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå