Prinsesse+en_til_i_magen<3 Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Hei! Har hatt hyperemesis i mine to forrige svangerskap, og er nå gravid med tredjemann. Er uke 5+3 nå, og kjenner få symptomer på graviditeten. Er det noen som har hatt hyperemesis i ett svangerskap, og vært i god form i neste ? Håper Sååå at jeg skal slippe unna denne gangen.. men blir nesten litt nervøs for at det skal være noe galt, siden jeg ikke har så mange symptomer..
Snabeltann Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 du slipper nok ikke unna. ble bare verre og verre for meg. kom riktig nok litt senere med siste.. men fy, da det kom... dødelig... til uke 26. tvi tvi for deg, men rust deg opp og lad til det kommer, er mitt beste råd.
Prinsesse+en_til_i_magen<3 Skrevet 4. juli 2016 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2016 Har enda ikke antydning til kvalme! Er 8 uker i dag. Kjenner jeg er veldig nervøs for at noe er galt. Har ømme pupper, og er veldig trøtt og sliten. Men det er det. Jeg er så nervøs for at det er noe galt, at jeg har ikke tort å fortalt om graviditeten til noen. Har time hos legen den 15. Juli..skal høre han kan henvise meg til tidlig ul. Noen som har opplevd lignende ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå