Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Føler jeg har en stor klump i svelget/halsen..Når jeg snur hodet til siden så kjennes det ut som at det blir sperret nedi der...Når jeg klemmer på musklene oppunder haken så gjør det vondt + at tunga er stram...Har hatt dette før også men nå er det så lenge siden at jeg ikke husker om det var likt sist,og jeg husker ikke hva fysioterapeuten min sa om det..Musklene rundt strupen er også ømme når jeg masserer..Har nettopp fått opp igjen en låsning I nakken hos kiropraktor. Anonymous poster hash: 13415...194
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Struma? Anonymous poster hash: c5c4e...7c8
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Psykomotorisk fysioterapi kan ofte være veldig bra for spenninger i hals, kjeve, tunge. Snakk med legen din og få en henvisning Anonymous poster hash: ca75d...b4f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Når du kjenner oppunder haka er det tungerota du kjenner. Hvis den er stram kan det være veldig ubehagelig. I tillegg: følelsen av å ha en klump i halsen skyldes at de musklene som kalles svelgsnørerne (som gjør det mulig å spise/drikke) er stramme. Du trenger hjelp. Jeg ville ha gått til fysioterapi/logoped; eller aller best, en CVT-lærer. Hvor bor du? Anonymous poster hash: fff73...ba9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå