Gå til innhold

Noen som bruker bodyroller her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg den fra Ame Pure, 1mm for å se om det kan hjelpe mot strekkmerkene, men jeg tør ikke prøve 😂 Er redd det skal være helt grusomt vondt.

Noen som bruker enten på kropp eller i ansikt og kan si noe om smertenivået? Og om det funker!? :P

Anonymous poster hash: 68df6...d71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mer plagsomt enn vondt. Prøv på et lite område først, så finner du fort ut av det 😉 merker det litt mer på baksiden/innsiden av lår enn man gjør på rumpe og mage.

Ansiktet er heller ikke vondt, men merker det mer i pannen pga tynn hud.

Som sagt, ikke smertefult i det hele tatt, men kan bli litt sårt...

Anonymous poster hash: 9afdf...c01

Skrevet

Takk for svar :)

Det hjalp litt, men ikke nok ;) Tror jeg skal kjøpe bedøvende på apoteket først, tilfelle det er mer enn bare plagsomt og jeg ikke orker fullføre. Litt for dyrt kjøp til og bare la det ligge i skapet! :P

Skrevet

Takk for svar :)

Det hjalp litt, men ikke nok ;) Tror jeg skal kjøpe bedøvende på apoteket først, tilfelle det er mer enn bare plagsomt og jeg ikke orker fullføre. Litt for dyrt kjøp til og bare la det ligge i skapet! :P

Men prøv bare litt først. Det er jo ikke sånn at man må ta hele kroppen/området selv om man tar litt. Rull forsiktig over magen, der gjør det minst vondt. Du kjenner ikke at målene stikker gjennom huden. Det blir litt som å skrape forsiktig.

Nå utfordrer jeg deg til å ta ett område på 5 cm før du kjøper krem!

DETTE KLARER DU 😄😄

Skrevet

JEG KLARTE DET! Måtte jo prøve, nysgjerrigheten ble for stor :P

Det var ikke så ille som jeg trodde, mer plagsomt enn vondt, ja! Men, jeg har på begge hoftene, hele magen og øverst på lårene, og dét orker jeg ikke på en gang uten litt bedøvelse ;)

Har du fått effekt av å bruke det? :)

Skrevet

JEG KLARTE DET! Måtte jo prøve, nysgjerrigheten ble for stor :P

Det var ikke så ille som jeg trodde, mer plagsomt enn vondt, ja! Men, jeg har på begge hoftene, hele magen og øverst på lårene, og dét orker jeg ikke på en gang uten litt bedøvelse ;)

Har du fått effekt av å bruke det? :)

Så flink du er 😄😄

Du kommer til å klare hofter og lår også. Du får tenke at man får lide for skjønnheten 😉😉

Jeg har merket bittelitt forskjell, men jeg er så ustrukturert at jeg holder aldri på lenge bok. Det blir noen få dager, og altfor lang pause!

Men bruker i ansiktet, og der ser jeg forskjell! Gjevn ete hud, minste porer og urenheter. Og mer glans 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...